vad eller vilket "gashandtag" funkar till
vad eller vilket "gashandtag" funkar till Bing 17m
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Läste i en tråd att man behöver ett speciellt Gas handtag för att få full gas med kyrkportaren till Sachs.
Finns det några nytillverkade som funkar?
Eller måste man bygga om dom?
Hur många grader är lagom att vrida utan att man får kramp .javascript:emoticon(':!:')
Vad har ni för lösningar ni trim tokar? <!-- </EdIndex> --></div>
Finns det några nytillverkade som funkar?
Eller måste man bygga om dom?
Hur många grader är lagom att vrida utan att man får kramp .javascript:emoticon(':!:')
Vad har ni för lösningar ni trim tokar? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man, som jag, vill behålla en originallook på sin moppe kan man låta bli att köpa ett nytt gashandtag.
Originalhandtaget har ett spår där en glidnippel löper. Detta spår är för kort för att lyfta trotteln ända upp på en kyrkportare. Detta löses enklast genom fila detta spår längre.
På så sätt får du öppna spjäll men en oskyldig look bibehålls.
Annars finns det förstås nya handtag att köpa som lyfter hela vägen. <!-- </EdIndex> --></div>
Originalhandtaget har ett spår där en glidnippel löper. Detta spår är för kort för att lyfta trotteln ända upp på en kyrkportare. Detta löses enklast genom fila detta spår längre.
Annars finns det förstås nya handtag att köpa som lyfter hela vägen. <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för svaren .... jag har ett handtag som har ett hjul som vajern går runt och det är nytt då går det nog att få det att fungera även om man måste fila.
Jag tänkte någon visste om något som man kan köpa rakt över disk, då man nu börjar bli så D....A åksugen..javascript:emoticon(':D') <!-- </EdIndex> --></div>
Jag tänkte någon visste om något som man kan köpa rakt över disk, då man nu börjar bli så D....A åksugen..javascript:emoticon(':D') <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det är bara dom med glidnippel som inte räcker till
även om man filar spåret i handtaget så tar nippeln emot kanten på "rännan" nippeln rör sig i
Jag har försökt att göra nippeln kortare men har för mig det bara räckte till 15mm rörelse <!-- </EdIndex> --></div>
Alla "vanliga" funkarNaeri skrev:Om man, som jag, vill behålla en originallook på sin moppe kan man låta bli att köpa ett nytt gashandtag.
Annars finns det förstås nya handtag att köpa som lyfter hela vägen.
Det är bara dom med glidnippel som inte räcker till
även om man filar spåret i handtaget så tar nippeln emot kanten på "rännan" nippeln rör sig i
Jag har försökt att göra nippeln kortare men har för mig det bara räckte till 15mm rörelse <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers 

återkommer med mer info <!-- </EdIndex> --></div>
Inte hunnit/vågar dra ur den riktigt då champen saknar bromsar men av det jag testade gick den riktigt bra..sachs skrev:hur gick denOldie skrev:Jag slängde på 17bing och 60cc igår på min champ. Jag tyckte det såg ut som om den öppnade fullt?

väntar med späning
<!-- </EdIndex> --></div>
okOldie skrev:Inte hunnit/vågar dra ur den riktigt då champen saknar bromsar men av det jag testade gick den riktigt bra..sachs skrev:hur gick denOldie skrev:Jag slängde på 17bing och 60cc igår på min champ. Jag tyckte det såg ut som om den öppnade fullt?
återkommer med mer info
väntar med späning

- SachsMekarn
-