<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->konstigt att så mycket bilar o skrot fortfarande ligger i naturen
och skräpar då återvinning genererar pengar i plånboken.
Skrotpriset varierar dag från dag men såg denna listan som inte är så värst gammal.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fasen va sugen jag blir på att gå ut och leta här i vår skog, pratade med en kund i förra veckan, han hade på 70talet fyllt upp en slänt med mopeder och motorcyklar + några äldre amerikanare när dom skulle gjuta en platta till deras verkstad, så där under ligger dom än <!-- </EdIndex> --></div>
umekille skrev:konstigt att så mycket bilar o skrot fortfarande ligger i naturen
Skrotpriset varierar dag från dag men såg denna listan som inte är så värst gammal.
allemansrätten går inte ut över ägodelar, som skrotbilar. tycker det är bra att dom får stå kvar, skit spännande och roligt att hitta bilar i skogen som stått där i många många år.
det är nog mer jobb att få upp bilarna, hyra maskiner och sånt att få upp dom på lastbil och liknande, än man tjänar på det. <!-- </EdIndex> --></div>
umekille skrev:konstigt att så mycket bilar o skrot fortfarande ligger i naturen
allemansrätten går inte ut över ägodelar, som skrotbilar. tycker det är bra att dom får stå kvar, skit spännande och roligt att hitta bilar i skogen som stått där i många många år.
det är nog mer jobb att få upp bilarna, hyra maskiner och sånt att få upp dom på lastbil och liknande, än man tjänar på det.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fast tror ändå att folk tycker det är för mycket jobb för mödan. låt bilarna stå kvar istället för sälja dom som skrot och smälta ner dom. eller ta vara på dom och gör något av dom. att tänka på bara tjäna pengar på massa skrot, det är väl lite väl långt att gå <!-- </EdIndex> --></div>
Pop skrev:fast tror ändå att folk tycker det är för mycket jobb för mödan. låt bilarna stå kvar istället för sälja dom som skrot och smälta ner dom. eller ta vara på dom och gör något av dom. att tänka på bara tjäna pengar på massa skrot, det är väl lite väl långt att gå
aha! du menar så, jo, jag är helt med på vad du säger, fast jag gillar o bygga nytt av saker som varit i skogen... <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:som det hotrod freak man är så hade jag tagit tillvara på allt...hehe
Jo jag hade gärna haft det som prydnad i trädgården, tror dock att det skulle möta ett visst motstånd ifall jag släppade hem'et.. / P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.