avgasmutter adapter
avgasmutter adapter
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det fins ju Avgasmutter reduceringsmodell 32/28, men tvärs om 28syl/32avgas det borde ju gå att lösa med typ insatsjänga, inom rörmokeri har dom adaptrat i mässing som kan va ganska tunna som ovanstående, rörmokeri adaptratrarna som jag hade hämma har inte samma jängor dom va grövre eller finare, men är det någon annan som tänkt lika dant kanske någon som även försökt och kanske till och lyckats <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då måste det ha vart både krök och mutter, altså en mötter som sitter fast på kröken
jo jag fönderar på om det går att dela en 28mutter tvärs över jängen, kapa ett spår för krökringen med dremeln, montera på syl och sedan svetsa ihop typ <!-- </EdIndex> --></div>
jo jag fönderar på om det går att dela en 28mutter tvärs över jängen, kapa ett spår för krökringen med dremeln, montera på syl och sedan svetsa ihop typ <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vilken svarvare som helst som är värdig sin yrkestitel borde kunna svarva till en sån gängbussning.
kolla om det finns någon yrkesskola i närheten. dom brukar uppskatta att få svarva grejor som kommer till användning. dom brukar även vara förtjusta i tårta eller bullar.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
kolla om det finns någon yrkesskola i närheten. dom brukar uppskatta att få svarva grejor som kommer till användning. dom brukar även vara förtjusta i tårta eller bullar.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
-