Mellstaträffen 2012
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad är problemet att att fixa en öppen yta, stor plan etc, och ordna camping över där? detta problem funkar utmärkt för exempelvis för bilklubbar. visst skönt att ha camping lyx med rinnande vatten på toa, men verkar ändå som exempelvis stugor hyrs ut med tvivelaktiga medel, och ni blir runt flyttade fast ni inte vill och betalar för något ni inte beställt.
sen går det ju ta betalt för inträde, typ som festival, istället för camping betalning, så blir det ju mer inträde och då kan man även bekosta saker som bajamajjor och scen eller liknande och även ordna allt precis så det passar er.
fast, det kanske inte är något för gamlingar, jag börjar närma mig 25, och tyckte det va lite lagom jobbigt med 50 000 grannar på peace and love förra året... men ni bajsar och kissar väl inte vid tälten så det borde ju vara lugnt? <!-- </EdIndex> --></div>
sen går det ju ta betalt för inträde, typ som festival, istället för camping betalning, så blir det ju mer inträde och då kan man även bekosta saker som bajamajjor och scen eller liknande och även ordna allt precis så det passar er.
fast, det kanske inte är något för gamlingar, jag börjar närma mig 25, och tyckte det va lite lagom jobbigt med 50 000 grannar på peace and love förra året... men ni bajsar och kissar väl inte vid tälten så det borde ju vara lugnt? <!-- </EdIndex> --></div>
Falun
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med halvars.....där....vart i Falun 7,5 månad....gissa vad/var jag då...?
PS de fanns/finns kanske ännu massa snygga ladys där på sjukutbildning mm ....
...när jag var ung + snygg....nu e jag bara...
<!-- </EdIndex> --></div>
PS de fanns/finns kanske ännu massa snygga ladys där på sjukutbildning mm ....

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag tror inte så många campingar vill ha hundratals mopedligister göra som dom vill en hel helg
Sen har dom ju lite överseende med vad vi håller på medHalvars skrev:Mellsta är lite tradion tror jag, finns massor av fina ställen i Borlänge, värsta som kunde hända vore att flytta det till Fula Falun
Jag tror inte så många campingar vill ha hundratals mopedligister göra som dom vill en hel helg

Ordförande i Hallstamoppers 

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmm ...där tror jag du har rätt Braxmatte.... 
Men dom må ju göra lite pengar på allt folk/mäniskor som är där.
Har inte varit där en hel helg....lite har jag hört iaf...massa spyor i duschar + toalätter....vem städar efter oss sen......
Vuxna mänskor kanske inte tål alkokoll...det gör jag inte heller....
Men brännavin...blir jag fuller av....en tanke är att jag tar reda på mig själv...å lägger int Pittzor över allt...
varför häva isig mer än man tål...
De må väl vara Alköholmissbruck.....
De är bra som jag är....
... å tänker...visst kan de hända en olycka...varför lägga den i En Duchs....eller en full TOA... 
Vi får se....har bokat plast...så ser ni en stor Vagon kommande me Sachs...ge plast...ORSA IS HER......hahah...
En tanke kan vara vem vill städa effter våran fest i Mellasta....inte jag iaf...

Men dom må ju göra lite pengar på allt folk/mäniskor som är där.
Har inte varit där en hel helg....lite har jag hört iaf...massa spyor i duschar + toalätter....vem städar efter oss sen......

Vuxna mänskor kanske inte tål alkokoll...det gör jag inte heller....

Men brännavin...blir jag fuller av....en tanke är att jag tar reda på mig själv...å lägger int Pittzor över allt...
varför häva isig mer än man tål...

De må väl vara Alköholmissbruck.....

De är bra som jag är....

Vi får se....har bokat plast...så ser ni en stor Vagon kommande me Sachs...ge plast...ORSA IS HER......hahah...

En tanke kan vara vem vill städa effter våran fest i Mellasta....inte jag iaf...
![clickplease [clickplease]](./images/smilies/clickplease.gif)
-
- Kontakt:
Frukostserveringen är dessutom outstanding.
-Billy.. Ditt minne är nog ute å vinglar lite.. Låter som Orsa camping el.
Rättviksparken på midsommar med en massa fulla raggers. Jo jag har varit där
själv på gamla goda 80-talet.
Håller med fullständigt Cobra. Har inte sett annat än trevligheter på mellsta.cobra karlsson skrev:Det du skriver kan då inte jag ta åt mig av har då aldrig sett det heller Billy.

får väl inte intaga alkoholhaltiga drycker... 
Jag tänkte mer på allt liv vi för med mopparna m.m. (och en och annan stereo) <!-- </EdIndex> --></div>
På promillefronten är det väl lugnt , vi 15åringarLevve skrev:Håller med fullständigt Cobra. Har inte sett annat än trevligheter på mellsta.cobra karlsson skrev:Det du skriver kan då inte jag ta åt mig av har då aldrig sett det heller Billy.

Jag tänkte mer på allt liv vi för med mopparna m.m. (och en och annan stereo) <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers