Mellstaträffen 2012

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dilemmat för campingägare: långliggare kontra "onenights stand".
Jag tror att dom måste ha en viss del platser för campare som kommer för några dygns camping för att kalla sig camping, ligger i sakens natur. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Peppe^ skrev:Vem säger att det måste va i Borlänge?
Finns ju en jäkligt fin camping i Falun, Smedsnäset.
Säsen vore något...
Skulle se den moppeklubben som bokade alla dom stugorna :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmm det finns en större Camp här i ORSA...strandnära. Än lilla MellstaCamp iaf...hehehe ***L*** <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad är problemet att att fixa en öppen yta, stor plan etc, och ordna camping över där? detta problem funkar utmärkt för exempelvis för bilklubbar. visst skönt att ha camping lyx med rinnande vatten på toa, men verkar ändå som exempelvis stugor hyrs ut med tvivelaktiga medel, och ni blir runt flyttade fast ni inte vill och betalar för något ni inte beställt.

sen går det ju ta betalt för inträde, typ som festival, istället för camping betalning, så blir det ju mer inträde och då kan man även bekosta saker som bajamajjor och scen eller liknande och även ordna allt precis så det passar er.

fast, det kanske inte är något för gamlingar, jag börjar närma mig 25, och tyckte det va lite lagom jobbigt med 50 000 grannar på peace and love förra året... men ni bajsar och kissar väl inte vid tälten så det borde ju vara lugnt? <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mellsta är lite tradion tror jag, finns massor av fina ställen i Borlänge, värsta som kunde hända vore att flytta det till Fula Falun :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Falun

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med halvars.....där....vart i Falun 7,5 månad....gissa vad/var jag då...?

PS de fanns/finns kanske ännu massa snygga ladys där på sjukutbildning mm ....mefipallina_yahoo.gif...när jag var ung + snygg....nu e jag bara... :shaking shocked: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Halvars skrev:Mellsta är lite tradion tror jag, finns massor av fina ställen i Borlänge, värsta som kunde hända vore att flytta det till Fula Falun :)
Sen har dom ju lite överseende med vad vi håller på med
Jag tror inte så många campingar vill ha hundratals mopedligister göra som dom vill en hel helg :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmm ...där tror jag du har rätt Braxmatte.... :shock:

Men dom må ju göra lite pengar på allt folk/mäniskor som är där.

Har inte varit där en hel helg....lite har jag hört iaf...massa spyor i duschar + toalätter....vem städar efter oss sen...... :(

Vuxna mänskor kanske inte tål alkokoll...det gör jag inte heller.... slider_help2.gif

Men brännavin...blir jag fuller av....en tanke är att jag tar reda på mig själv...å lägger int Pittzor över allt...
varför häva isig mer än man tål... :?:
De må väl vara Alköholmissbruck..... :tierdeyes:

De är bra som jag är.... :shock:... å tänker...visst kan de hända en olycka...varför lägga den i En Duchs....eller en full TOA... :?:

Vi får se....har bokat plast...så ser ni en stor Vagon kommande me Sachs...ge plast...ORSA IS HER......hahah... :respekt:

En tanke kan vara vem vill städa effter våran fest i Mellasta....inte jag iaf... [clickplease] <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen Kommentar .....känner vissa igen sig då....TYP: lite små grisarna... :shock: ...stora med... :shock: ... 8)

Pop kanske är sugen på att städa upp....nädå Pop haft samma tanke som du.....se ovan...då suckar man någ.. :( <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det du skriver kan då inte jag ta åt mig av har då aldrig sett det heller Billy. <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

cobra karlsson skrev:Det du skriver kan då inte jag ta åt mig av har då aldrig sett det heller Billy.
Håller med fullständigt Cobra. Har inte sett annat än trevligheter på mellsta.
Frukostserveringen är dessutom outstanding. :wink:
-Billy.. Ditt minne är nog ute å vinglar lite.. Låter som Orsa camping el.
Rättviksparken på midsommar med en massa fulla raggers. Jo jag har varit där
själv på gamla goda 80-talet. :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju alltid någon som inte håller måttet men överlag är det ju suveränt trevligt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Levve skrev:
cobra karlsson skrev:Det du skriver kan då inte jag ta åt mig av har då aldrig sett det heller Billy.
Håller med fullständigt Cobra. Har inte sett annat än trevligheter på mellsta.
Frukostserveringen är dessutom outstanding. :wink:
-Billy.. Ditt minne är nog ute å vinglar lite.. Låter som Orsa camping el.
Rättviksparken på midsommar med en massa fulla raggers. Jo jag har varit där
själv på gamla goda 80-talet. :oops:
På promillefronten är det väl lugnt , vi 15åringar :oops: får väl inte intaga alkoholhaltiga drycker... 8)

Jag tänkte mer på allt liv vi för med mopparna m.m. (och en och annan stereo) <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi 15åringar får väl inte intaga alkoholhaltiga drycker...
Nä hänä.. Det såg inte så ut i fjol... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ni får boffa bensin för att få extrema 15 års upplevelsen, fast det är nog billigare då och köpa några gram jazz tobak med tanke på bensinpriset <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar