Körde sakta ut till vägen så motorn skulle bli varmkörd, och märkte att orken hade förbättrats i den. Tog upp Iphonen och startade "speedometer" för att se topphastigheten. Full gas och jädrans vilken skillnad. Efter effektbandet märket jag att varvstoppet finns kvar, men ej av irriterande sympton, då pipan ändå hade slutat jobba. Kollade hastigheten på Iphonen, 54km/h. hmm... Inte bra nog, men jag har ju bara originaldrevning! Åkte tillbaka och drevade 2 kugg fram, ifrån 12 till 14. Det blev knappt någon skillnad i accelerationen, så pigg är den! Och topphastigheten slutade på 64km/h, och den varvade ur lätt, så tyngre drevning skulle den säkert klara av, för att nå 70km/h. Men tyvärr slänger jag inte på 15 kugg på den.. Och bakdrev till Rex, finns det ens att hitta?
Just nu ligger toppvarvet på 10.000rpm, därefter kommer varvstoppet, jag undrar varför.

64km/h! Kan säkert plocka ur mer med lite fininställningar.

Började sen att snickra fast stinger (indragen så röret inte blir så långt) och ljuddämpare. Fick också svetsa om pipan lite så den blev mer nedåtböjt, blev inte tätt vid avgasflänsen så.

När pipan är omsvetsad.

Påbörjan till bakre avgasfäste. Var tvungen att dra hem, så detta var allt jag hann med.