off topic tråden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa. :såstoor: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa. :såstoor:
SÄLJA fiskegrejor 22_yikes.gif Det gör man väl inte :notme: fick du inge napp :lol:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du kan ju inte sälja fiskeprylarna Affe hur får du då upp guldfiskarna... :mutt:

håller på att byta lite linor på mina retros nu innan semestern.. 8) de gammla cardinalrullarna kommer då till heders igen.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lasse: Napp det får bebisar, män får fångst, säljer det äldsta bara.

Raketaren: guldfiskarna rullar ju , då behövs inga linor, Cardinalrullar är mycket bra, lycka till <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har Mora fått Biltema på halsen :lol: :lol: Vetja när dom öppnar :roll:
ska ha lite LED-belysningar till båt å husvagn.

Ursäkta en sne bild, tagen i farten !

Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Napp kan väl alla få men steget till fångst kvarstår. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg ut som det stod en å fiska i skorstenen idag:

Bild

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Påminner om sotarn som gick in på gården där hunden var lös. Hunden var alltid lös innanför ett staket och ingen var hemma.
Sotarn gick upp på taket och blev kvar där hela dagen. Hunden var en sådan att den släppte in folk men inte ut. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Lasse väss skrev:Nu har Mora fått Biltema på halsen :lol: :lol: Vetja när dom öppnar :roll:
ska ha lite LED-belysningar till båt å husvagn.

Ursäkta en sne bild, tagen i farten !

Bild
Dröjer väl ett tag, men sen då jävlar, behöver inte masarna åka till nån annan ort :P 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tog en kopp te på motormuseet. Det dröjde ett tag innan jag såg motivet på muggen. :lol:

//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Aj aj..ojoj :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

alf-johan skrev:I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa. :såstoor:
oj hoppas du inte sålde ngt ovanligt.. man brukar ju inte få speciellt bra betalt på en loppis. Jag vet att fiskeprylar är hårdvaluta på tex. Tradera.
Jag har en kompis som sålt gamla fiskedrag över hela världen å har fått schwainigt bra betalt. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

dr.novolette skrev:
oj hoppas du inte sålde ngt ovanligt.. man brukar ju inte få speciellt bra betalt på en loppis. Jag vet att fiskeprylar är hårdvaluta på tex. Tradera.
Jag har en kompis som sålt gamla fiskedrag över hela världen å har fått schwainigt bra betalt.
Sålde bara 80 tals prylar, fick ganska bra betalt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar