off topic tråden
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa.
<!-- </EdIndex> --></div>

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det gör man väl inte
fick du inge napp 
SÄLJA fiskegrejoralf-johan skrev:I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du kan ju inte sälja fiskeprylarna Affe hur får du då upp guldfiskarna... 
håller på att byta lite linor på mina retros nu innan semestern..
de gammla cardinalrullarna kommer då till heders igen..

håller på att byta lite linor på mina retros nu innan semestern..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- alf-johan
- Forumsponsor
Dröjer väl ett tag, men sen då jävlar, behöver inte masarna åka till nån annan ortLasse väss skrev:Nu har Mora fått Biltema på halsen![]()
Vetja när dom öppnar
ska ha lite LED-belysningar till båt å husvagn.
Ursäkta en sne bild, tagen i farten !

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Jag har en kompis som sålt gamla fiskedrag över hela världen å har fått schwainigt bra betalt. <!-- </EdIndex> --></div>
oj hoppas du inte sålde ngt ovanligt.. man brukar ju inte få speciellt bra betalt på en loppis. Jag vet att fiskeprylar är hårdvaluta på tex. Tradera.alf-johan skrev:I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa.
Jag har en kompis som sålt gamla fiskedrag över hela världen å har fått schwainigt bra betalt. <!-- </EdIndex> --></div>
- alf-johan
- Forumsponsor
Sålde bara 80 tals prylar, fick ganska bra betaltdr.novolette skrev:oj hoppas du inte sålde ngt ovanligt.. man brukar ju inte få speciellt bra betalt på en loppis. Jag vet att fiskeprylar är hårdvaluta på tex. Tradera.alf-johan skrev:I går var jag på en loppis och sålde lite av mina fiskegrejor, Trevigt, och jag åkte moppe dit, nästa gång ska jag sälja lite av mina flugfiskegrejor, denna gång var det Haspelspö och drag , samt en shimano rulle. fick förslag om att sälja moppen också, HaHa, men vem vill gå hem HaHa.
Jag har en kompis som sålt gamla fiskedrag över hela världen å har fått schwainigt bra betalt.