Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Kanske blir roligare att klippa gräsmattan.... :D
Undra om den klarar branta sluttningar? Kan inte hålla på med handjagare länge till <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Raketsport skrev:
Undra om den klarar branta sluttningar? Kan inte hålla på med handjagare länge till
"Kör aldrig maskinen i terräng som lutar mer än 15 gr." står det i instruktionsboken.... :sorry: (finns ju även med fyrhjulsdrift..) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

zappafan skrev:
Raketsport skrev:
Undra om den klarar branta sluttningar? Kan inte hålla på med handjagare länge till
"Kör aldrig maskinen i terräng som lutar mer än 15 gr." står det i instruktionsboken.... :sorry: (finns ju även med fyrhjulsdrift..)
Skulle vara kul att veta om du testat med Ölflaska/burk i dyckeshållaren än
8) Om du inte gjort det: gör det inte staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
reggaefisken

Inlägg av reggaefisken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får installera ett ölflaks hållare, annars kommer man inte långt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blev ju lite delar med från sundsvall igår... 8)

Bild

Kjedjeskyddet handlade jag ju inte i sundsvall...blev en affär med RetroR ..
träffade honom på marknaden så jag fick det levererat dit.. :) träffade några andra glada forumanvändare oxå förstås.... :wink:

det här kommer att sitta som en smäck på 1256 an.. :thumb:

marschall lyktorna inhandlades på coops parkering i Birsta.. :wink: hade köpt dem på blocket för en mycket rimlig slant kommer givetvis att monteras på min saab v4 -68... 8)

nackstödet som inhandlades på Bergsåkersmarknaden hammnar förstås i snetrean så småningom.... :lol: såg ju att bakljuskåpan på min nyinköpta Rexoped var sprayad blå, så jag köpte en lagom patinertad kåpa till den för säkerhets skull :P åsså en ny kronmutter till avgaset på 1256 an blev det ju oxå...

mer bilder från Bergsåker kommer i en annan tråd...hade nog önskat handla lite mer trevligt där men ekonomin tillät det ju inte nu.. :lol: blev dock en mycket lyckad dag å en hel del snack med goda vänner... :P <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

Raketsport skrev:
I branta sluttningar är det mycket bättre med åkgräsklippare typ traktor med klippagregatet mitt under traktorn. min HVA Rider gick upp på två hjul vid en sväng i väldigt liten lutning. Gissa om det var obehagligt när man inte var beredd.
däremot är det inte så vanligt med traktormodellen med hydrostat, men det finns.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja kör Jonsered traktormodell med hydrostat, extremt nöjd med den :D
Ska gå ut å starta den nu å köra ett par tim i värmen :? <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var på samlarmarknad precis, en bajonett (ja jag är samlare av knivar och bajonetter). och en Motörhead Platta, samt en pipa till farsgubben. kommer bild sen. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

1 styck bajonett och en LP med Motörhead. Hellre Lp skivor än tavlor.

Bild

för oss med lite råare humor...haha. hade jag haft pengar hade jag köpt den. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara trevliga grejor thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Raketaren skrev:blev ju lite delar med från sundsvall igår... 8)

Bild

träffade honom på marknaden så jag fick det levererat dit.. :) träffade några andra glada forumanvändare oxå förstås.... :wink:

marschall lyktorna inhandlades på coops parkering i Birsta.. :wink: hade köpt dem på blocket för en mycket rimlig slant kommer givetvis att monteras på min saab v4 -68... 8)

nackstödet som inhandlades på Bergsåkersmarknaden hammnar förstås i snetrean så småningom.... :lol: såg ju att bakljuskåpan på min nyinköpta Rexoped var sprayad blå, så jag köpte en lagom patinertad kåpa till den för säkerhets skull :P åsså en ny kronmutter till avgaset på 1256 an blev det ju oxå...

mer bilder från Bergsåker kommer i en annan tråd...hade nog önskat handla lite mer trevligt där men ekonomin tillät det ju inte nu.. :lol: blev dock en mycket lyckad dag å en hel del snack med goda vänner... :P

Har du investerat i NACKSKYDD ? Wiplashsäkert antar jag. slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

sega mastersystem, med spel som choplifter wonder boy 1 och 3, rastan och anledningen till jag köpte..... golfmania! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

pangerva skrev:
Raketaren skrev:blev ju lite delar med från sundsvall igår... 8)

Bild

mer bilder från Bergsåker kommer i en annan tråd...hade nog önskat handla lite mer trevligt där men ekonomin tillät det ju inte nu.. :lol: blev dock en mycket lyckad dag å en hel del snack med goda vänner... :P

Har du investerat i NACKSKYDD ? Wiplashsäkert antar jag. slider_anon.gif

ha-ha jo är nog lika säkert som bilbarnstolarna från den tiden den modellen som hängdes över ryggstödet... 8) jag tycker att det är rätt kul med tidsenliga tillbehör... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Är det integrerat 2-punktsbälte i nackstödet <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag förstår att du fick hålla i stålarna, gick ju några kronor på tradera ikväll <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar