<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hooj på er alla.
Som sagt skulle vilja bygga en hpd moppe men vet inte riktigt var man ska börja tanke på Ramen. Vilken ram rekomenderas ?
Ska oxå tillägga att jag är inte en supermekare. men villig att lära mig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad vill du har för stuk
du kan änna ta vilken ram som hälst beroende på hur de vill göra vill du ha en hög eller långgaffel en slepper? <!-- </EdIndex> --></div>
bigge skrev:vad vill du har för stuk
du kan änna ta vilken ram som hälst beroende på hur de vill göra vill du ha en hög eller långgaffel en slepper?
Tänker mig någon slags sleeper med skön ligist känsla.
Har kollat lite på en comar ram från 50-talet eller ska man satsa på en fram king clipper?? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag såg ingen comar på 50 talet !
Stockholmarram är bra och stadig. till den fins det mycket bitar som passar från olika MCB. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köp en låda med delar. helst från 5 olika märken, bygg ihop det du köpt, voila, du har en HPD. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta är en HPD! (Nu kanske det bara var jag som tyckte att detta lät roligt, vet man inte att åtskilliga grejer inte hör hemma på en HD 750 blir det kanske lite svårt att se det roliga.)
Ta nått du får tag i som verkar bli lättbyggt och som du kan få en stil på som du gillar! Möjligheterna är enorma, fantasin sätter gränserna. <!-- </EdIndex> --></div>