<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->grymt kackväder m smådugg å 7grader på skolvavslutningen gjorde det hela lite tröstlöst.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Slapp pisshelvettet för den här gången annars är det rätt hopplöst med den varan här och speciellt dom senaste åren.
Sol och värme vad är det? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick en riktig störtskur här nyss, kolsvarta moln närmade sig, hade två saker på Tradera på gång, men den sista blev jag blåst på ""sidan kan inte visas"" det enda som funkar nu är faktiskt Raketsport, detta forum ! inga andra sidor funkar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det har varit mycket åska här i söder de senaste åren och då händer det ofta som du beskriver även om det har bättrat sig. Har funderat mycket kring det är och jag har kommit fram till det är spänningen i luften som slår ut modemet vilket har en trådlös del jag inte använder.
Jag stänger av datorn, drar ut nätkontakten till modemet och sedan startar om allt igen och då funkar det oftast. I alla fall tills det händer likadant igen.
Min dator och modem är strömlöst när jag inte använder det. Jag tillhör den sorten som alltid drar ut sladdar ur väggkontakten när det inte används.
Hos mig finns inga små transformatorer som hela tiden står och går på "tomgång". Jag har bara en enda förresten och det är den till modemet. Jag saknar all annan elektronik förutom dator och digitalkamera vilka jag flitigt använder i.a.f. datorn. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->surt äckligt duggväder åååhh va ångestladdat, eftsom man bara låg som en säl inne vid en fläkt igår då det var superväder <!-- </EdIndex> --></div>