Vädret..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sol hela dan, klippt gräs, tvättat bil, målat tanken på sukan :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->grymt kackväder m smådugg å 7grader på skolvavslutningen gjorde det hela lite tröstlöst.. :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag regn igen, bra då får man va inne i "skrubba" :D och åka till JULA :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skapligt väder idag med, dock lite regn då och då men man slipper ju snön ändå.
Bild

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu när sommarn kommer kan du ju använda snöslungan som grässlunga :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bigge skrev:nu när sommarn kommer kan du ju använda snöslungan som grässlunga :wink:

Hmm... Kanske funkar. :)

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Patrik skrev:
bigge skrev:nu när sommarn kommer kan du ju använda snöslungan som grässlunga :wink:

Hmm... Kanske funkar. :)

mvh Patrik
eller som mossrivare om man ställer den lågt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevligt ute nu, tog kvällsrundan med vovven precis och tog de här bilderna:
Bild
Bild

Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går regn, I dag regn ,Roslagen är blöt :umbrella: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja regn här med :( <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Slapp pisshelvettet för den här gången annars är det rätt hopplöst med den varan här och speciellt dom senaste åren.

Sol och värme vad är det? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick en riktig störtskur här nyss, kolsvarta moln närmade sig, hade två saker på Tradera på gång, men den sista blev jag blåst på ""sidan kan inte visas"" :twisted: det enda som funkar nu är faktiskt Raketsport, detta forum ! inga andra sidor funkar

:shock: <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det har varit mycket åska här i söder de senaste åren och då händer det ofta som du beskriver även om det har bättrat sig. Har funderat mycket kring det är och jag har kommit fram till det är spänningen i luften som slår ut modemet vilket har en trådlös del jag inte använder.

Jag stänger av datorn, drar ut nätkontakten till modemet och sedan startar om allt igen och då funkar det oftast. I alla fall tills det händer likadant igen.

Min dator och modem är strömlöst när jag inte använder det. Jag tillhör den sorten som alltid drar ut sladdar ur väggkontakten när det inte används.

Hos mig finns inga små transformatorer som hela tiden står och går på "tomgång". Jag har bara en enda förresten och det är den till modemet. Jag saknar all annan elektronik förutom dator och digitalkamera vilka jag flitigt använder i.a.f. datorn. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->surt äckligt duggväder åååhh va ångestladdat, eftsom man bara låg som en säl inne vid en fläkt igår då det var superväder :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha, här står man å diskar å kikar ut i fårhagen å regnet strilar ner..
:(

Skriv svar