zeta och tysken är väldigt lika i portarna och jag har bäge och tycker de går lika bra. <!-- </EdIndex> --></div>tture skrev:jag har just en sådan cylinder på hyllan men saknar kunskaperna för att klara av att fila till den och ingen tysk på hyllan att titta påConrad Engström skrev:Jag ser bara en massa kanter och onödigt materal i den cylindern. Med det menar jag inte att den är dålig! Ett fint filarämne.
.är det någon som har en bra bild på en äkta tysk som på Zeta cyllen
60 cc på Sachs, vilka är bra eller mindre bra?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
mm låter ju bra men är båda dina cyllar orördasachs skrev:zeta och tysken är väldigt lika i portarna och jag har bäge och tycker de går lika bra.tture skrev:jag har just en sådan cylinder på hyllan men saknar kunskaperna för att klara av att fila till den och ingen tysk på hyllan att titta påConrad Engström skrev:Jag ser bara en massa kanter och onödigt materal i den cylindern. Med det menar jag inte att den är dålig! Ett fint filarämne.

Blir nog liggandes oanvänd ett tag till tror jag innan turen har kommit till mopedmotorn som skall ha den.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Nja, då får jag nog få ett ordentligt bud om jag skall sälja den.Coolvette skrev:
Jo, den såg ju trevlig ut, hör av dig om du vill slippa ha den liggande till ingen nytta.
Blir nog liggandes oanvänd ett tag till tror jag innan turen har kommit till mopedmotorn som skall ha den.
Please consider the environment before printing this message.
helt orörda <!-- </EdIndex> --></div>tture skrev:mm låter ju bra men är båda dina cyllar orördasachs skrev:zeta och tysken är väldigt lika i portarna och jag har bäge och tycker de går lika bra.tture skrev:jag har just en sådan cylinder på hyllan men saknar kunskaperna för att klara av att fila till den och ingen tysk på hyllan att titta påConrad Engström skrev:Jag ser bara en massa kanter och onödigt materal i den cylindern. Med det menar jag inte att den är dålig! Ett fint filarämne.
Bra kolvar har väl Roffe har jag för mig?

När tiden är inne så är det tänkt att den skall ersätta 41mm cyllen på min Kroon, kommer dock att provas rakt ur kartongen till att börja med innan den putsas eller filas i den.Conrad Engström skrev:Jag ser bara en massa kanter och onödigt materal i den cylindern. Med det menar jag inte att den är dålig! Ett fint filarämne.
Bra kolvar har väl Roffe har jag för mig?

Please consider the environment before printing this message.
Trimbutiken.se/Norscand.com
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trimbutiken säljer ett komplett 60cc-kit för 3 099:- och Norscand har också 60cc prylar....
Ngt att ha? Erfarenheter? <!-- </EdIndex> --></div>
Ngt att ha? Erfarenheter? <!-- </EdIndex> --></div>