hastihetsmätare
hastihetsmätare
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är det någon som vet vad det ska vara för hastighetsmätare på en crescent f50glx 1244 även hur den sitter fast ? gärna bild om någon har . <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Tack
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipset .kul att du hade bilder också lättare att leta då
mvh
<!-- </EdIndex> --></div>
mvh

ok
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en zundapp motor på min f50glx och jag tror jag behåller den . så jag vet inte om orginal hastighetsmätaren går att använda.
jag har köpt den med den motorn på och håller på att renovera den helt orginal utom ev motorn. tror det blir för dyrt att köpa en typ golden champ motor
men man kanske dyker på någon ,vem vet <!-- </EdIndex> --></div>
jag har köpt den med den motorn på och håller på att renovera den helt orginal utom ev motorn. tror det blir för dyrt att köpa en typ golden champ motor

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Re: ok
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cyllen och toppen + förgasare finns ju ofta på tradera. <!-- </EdIndex> --></div>
Du kan väl köpa vilken 3-växlad sachs du vill ?almen skrev:jag har en zundapp motor på min f50glx och jag tror jag behåller den . så jag vet inte om orginal hastighetsmätaren går att använda.
jag har köpt den med den motorn på och håller på att renovera den helt orginal utom ev motorn. tror det blir för dyrt att köpa en typ golden champ motormen man kanske dyker på någon ,vem vet
cyllen och toppen + förgasare finns ju ofta på tradera. <!-- </EdIndex> --></div>