hastihetsmätare

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
almen
Kontakt:

hastihetsmätare

Inlägg av almen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är det någon som vet vad det ska vara för hastighetsmätare på en crescent f50glx 1244 även hur den sitter fast ? gärna bild om någon har . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är en Huret mätare. Samma mätare på alla F50 modellerna och Golden Champ.
Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
almen
Kontakt:

Tack

Inlägg av almen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipset .kul att du hade bilder också lättare att leta då
mvh :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du menar att du ska leta på en till salu ?
räkna med minst 500kr <!-- </EdIndex> --></div>
almen
Kontakt:

ok

Inlägg av almen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en zundapp motor på min f50glx och jag tror jag behåller den . så jag vet inte om orginal hastighetsmätaren går att använda.
jag har köpt den med den motorn på och håller på att renovera den helt orginal utom ev motorn. tror det blir för dyrt att köpa en typ golden champ motor :cry: men man kanske dyker på någon ,vem vet <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Original sitter mätardrivning på framhjulet. Så har du den och originalhjulet så funkar det. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt

Re: ok

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
almen skrev:jag har en zundapp motor på min f50glx och jag tror jag behåller den . så jag vet inte om orginal hastighetsmätaren går att använda.
jag har köpt den med den motorn på och håller på att renovera den helt orginal utom ev motorn. tror det blir för dyrt att köpa en typ golden champ motor :cry: men man kanske dyker på någon ,vem vet
Du kan väl köpa vilken 3-växlad sachs du vill ?
cyllen och toppen + förgasare finns ju ofta på tradera. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar