Gråburk

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stensbol får hoppas att det är någon stolle som bjuder över så att han kan köpa en hos Mopedfantasterna :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot :D <!-- </EdIndex> --></div>
96cent

Inlägg av 96cent »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns ju fler som säljer kolla in denna,

http://www.tradera.com/Insugningsdampare-bing-17-mm-kyrkport-forg-Sachs-luftburk-auktion_98462774

köp nu 950:- när den finns i hans egen webshop för 595:-

det finns ju många sätt att tjäna pengar på......
hoppas ingen går på den niten och tar "köp nu" <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men den där ettans är ju för bedrövlig, säljer koreaskit som bosch original osv.

Jag va på ekebybodamarknaden i kväll och förköpte lite prylar, fick känna på bröldämparen, men va plastigt det käns <!-- </EdIndex> --></div>
stensbol

Inlägg av stensbol »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:stensbol får hoppas att det är någon stolle som bjuder över så att han kan köpa en hos Mopedfantasterna :D
Det va de ju en som gjorde,ibland har man tur :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
stensbol

Inlägg av stensbol »

Alabamamannen skrev:Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot :D
[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm. <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

stensbol skrev:
Alabamamannen skrev:Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot :D
[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm.
:drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

stensbol skrev:
[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm.
Dina auktioner är ju alltid en fröjd för ögat... <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

stensbol skrev:
Kul om du låter oss veta när :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eller om vi kan få en VIP-chans innan du lägger ut grejorna slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
stensbol

Inlägg av stensbol »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag Lägger Ett PM på säljes här när det är dax,men först är det Borås pinball open som gäller..... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Flipperspelsturnering alltså :cool2:

Har inte spelat flipperspel sedan mitten av 60-talet. Då la vi 2- eller 1-öringar på spårvagnsspåret utanför flipperhallen för att sedan använda dem som mynt av högre valör slider_anon.gif
Annars hade vi inte råd att spela. Men det är ju preskriberat nu.

När går detta av stapeln?
Lycka till i alla fall slider_cheers.gif

Berätta hur det går/gått spocht_winner :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
stensbol

Inlägg av stensbol »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta är en flipperspelsturnering som går 18-20sept.,jag kvalar imorgon med min son.
Vi är inga proffs,men tycker det är jäkligt kul,och det innbär en del mek och skruvande inom detta med,precis som med mopeder,det putsas och poleras allt till skinande yta.
Har för tillfället ca 10 spel i hobbyrummet,och behöver viss vård ibland.

Du som bor i Göteborg,då kan jag tippsa om Högsbolokalen,de är ett gäng på 4st som har en mycket fin lokal där med ca 30spel,de är värt ett besök och titta på om man är lite sugen och vill testa lite.

Jag lämnar rapport senare,gå gärna in på http://www.boraspinball.se
Här finns ca 70 spel att prova. <!-- </EdIndex> --></div>
per

Inlägg av per »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en tråd på mopedfantasterna om denna skapelse men drar den här också.

Bild
Svårt och få dit den på en compakt pga bränslekranen och motorbågen men det går och lösa.

Bild
Håller på och trimmar in den med blandat resultat. Nån annan som har erfarenheter? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker arean på filtret är för litet. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar