Gråburk
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns ju fler som säljer kolla in denna,
http://www.tradera.com/Insugningsdampare-bing-17-mm-kyrkport-forg-Sachs-luftburk-auktion_98462774
köp nu 950:- när den finns i hans egen webshop för 595:-
det finns ju många sätt att tjäna pengar på......
hoppas ingen går på den niten och tar "köp nu" <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.tradera.com/Insugningsdampare-bing-17-mm-kyrkport-forg-Sachs-luftburk-auktion_98462774
köp nu 950:- när den finns i hans egen webshop för 595:-
det finns ju många sätt att tjäna pengar på......
hoppas ingen går på den niten och tar "köp nu" <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm. <!-- </EdIndex> --></div>Alabamamannen skrev:Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot
-
<!-- </EdIndex> --></div>
stensbol skrev:[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm.Alabamamannen skrev:Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot

Dina auktioner är ju alltid en fröjd för ögat... <!-- </EdIndex> --></div>stensbol skrev:[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm.Alabamamannen skrev:Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot
Kul om du låter oss veta närstensbol skrev:[/b]Tror du allt jag har sållt på tradyra har ramlat in i garaget....men snart kommer det mer på tradyra,mkt nos delar till mcb mm.Alabamamannen skrev:Stensbol har sålt så mkt godbitar på Tradera så han har nog pengar över på traderakontot

- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Flipperspelsturnering alltså 
Har inte spelat flipperspel sedan mitten av 60-talet. Då la vi 2- eller 1-öringar på spårvagnsspåret utanför flipperhallen för att sedan använda dem som mynt av högre valör
Annars hade vi inte råd att spela. Men det är ju preskriberat nu.
När går detta av stapeln?
Lycka till i alla fall
Berätta hur det går/gått

Har inte spelat flipperspel sedan mitten av 60-talet. Då la vi 2- eller 1-öringar på spårvagnsspåret utanför flipperhallen för att sedan använda dem som mynt av högre valör

Annars hade vi inte råd att spela. Men det är ju preskriberat nu.
När går detta av stapeln?
Lycka till i alla fall

Berätta hur det går/gått

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta är en flipperspelsturnering som går 18-20sept.,jag kvalar imorgon med min son.
Vi är inga proffs,men tycker det är jäkligt kul,och det innbär en del mek och skruvande inom detta med,precis som med mopeder,det putsas och poleras allt till skinande yta.
Har för tillfället ca 10 spel i hobbyrummet,och behöver viss vård ibland.
Du som bor i Göteborg,då kan jag tippsa om Högsbolokalen,de är ett gäng på 4st som har en mycket fin lokal där med ca 30spel,de är värt ett besök och titta på om man är lite sugen och vill testa lite.
Jag lämnar rapport senare,gå gärna in på http://www.boraspinball.se
Här finns ca 70 spel att prova. <!-- </EdIndex> --></div>
Vi är inga proffs,men tycker det är jäkligt kul,och det innbär en del mek och skruvande inom detta med,precis som med mopeder,det putsas och poleras allt till skinande yta.
Har för tillfället ca 10 spel i hobbyrummet,och behöver viss vård ibland.
Du som bor i Göteborg,då kan jag tippsa om Högsbolokalen,de är ett gäng på 4st som har en mycket fin lokal där med ca 30spel,de är värt ett besök och titta på om man är lite sugen och vill testa lite.
Jag lämnar rapport senare,gå gärna in på http://www.boraspinball.se
Här finns ca 70 spel att prova. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en tråd på mopedfantasterna om denna skapelse men drar den här också.

Svårt och få dit den på en compakt pga bränslekranen och motorbågen men det går och lösa.

Håller på och trimmar in den med blandat resultat. Nån annan som har erfarenheter? <!-- </EdIndex> --></div>

Svårt och få dit den på en compakt pga bränslekranen och motorbågen men det går och lösa.

Håller på och trimmar in den med blandat resultat. Nån annan som har erfarenheter? <!-- </EdIndex> --></div>
-