Mellstaträffen 2012

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
johanLP

Inlägg av johanLP »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vegge skrev:
johanLP skrev:Var där och kikade idag, bor i Borlänge så har ganska nära hem. Braxen, hade han en whiskeyflaska på pakethållaren idag? I sådana fall tror jag att jag såg honom :D

Många trevligt trimmade moppar på bänken idag.
Stämmer bra, men nu är det nog inte så mycket kvar i den flaskan :wink: Bänken är välbesökt.
Haha, såg förjäkla härligt ut! Riktigt festlig stämning.

Känner inte igen många av er, men ser ni en röd mustang cross sport så säg hej. Är 22 år och har svart huvtröja + ollonhjälm :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var man ju igång igen.. :wink: blev ju kanske nån öl för mycket igår [cheers] man kom i säng på morgonkvisten..men är det mellsta så är det.. 8)

här rockas det på hos hallsta moppers..väss ser ju faktiskt en smula vässad ut..även ZEb och Braxen ger ju järnet... :)

Bild

gjorde ju gott med morgonfika..Hasse, Kalle och Bengt sitter å värmer upp för att köra kryzzet ...

Bild

monarscooten har plockats isär å stoppats in i bilen syns inte mycket av den nu.. :lol:

Bild

kommer mer bilder så småning om.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
turbouffe

Inlägg av turbouffe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En del av gänget som for på cruisingvända på Fredagskvällen.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
turbouffe

Inlägg av turbouffe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En del av gänget som for på cruisingvända på Fredagskvällen.

musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det vart lite kortare tid än tänkt .frugan och jag åkte hem fredag kväll. trevlig till ställning. vi hade tture hos oss mest hela dan.tror han oxå var nöjd med dagen.vi kände att vi fick mycket bra respons på våra byggen.tyvärr tog varken vi eller tture några bilder.hoppas nån annan har gjort det. del-försäljningen gick över förväntan,men det är en hel del jobb när man släpat med sej såpass mycket som jag hade <!-- </EdIndex> --></div>
turbouffe

Inlägg av turbouffe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren.

Bild

Lasse väss.

S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt kul var det , härligt väder och stämmning på torsdagen gav pannknack på fredagen :roll:

Träffat så många trevliga personer så det går inte ens att nämna, synd att man ska resa bort på Söndagen så det blev hemgång idag Lördag. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hemgång även för mig i dag lördag. Trevlig tillställning och trevligt att träffa forumfålket.
Nicklas H blandade för mycket bensin i luften, så F 50 bluddrade, fick lite tips och sedan vart det bra.
Bromsbänken var en trevlig tillställning. 22 hp på 70 cc var högsta jag såg. Var skall det sluta.
En av mina 61 cc och 8,5 hp. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkar ha varit en kanonhelg! Var det inga uppträdande i kväll (lördag)? Verkar som att många åkte hem redan idag. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va härligt när man ser bilderna och det är helt dimmigt i luften av all tvåtakts rök :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
ZEb

Inlägg av ZEb »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så var man hemma igen efter en jättetrevlig helg på "mopedernas woodstock" :) En pokal åkte med hem åxå :wink:

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Mustang "Mean´n´green" custom
Puch Dakota -69
Puch Alabama -75
Puch MotoCross -65
Victoria Vicky MS50 -54
Victoria FM38
Crescent raket 1149 -62
MonarPuch
Honda MT5
Crescent raket 1163
Vicky EM50 HPD
Fram-King -58 lr nåt?
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja visst Grattis ZEb till priset :D

Nu är jag hemma också, har börjat att plocka ut lite ur vagnen och bilen, sen ska ja slappa :lol:

RIKTIGT trevligt hade vi i allafall :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för en kanontrevlig helg allihop som man träffat. Roger,Lasse, Hillbilly,Braxen å hela
Hallsta moppers. Väl mött i Ornäs nästa år :D <!-- </EdIndex> --></div>
johanLP

Inlägg av johanLP »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg din moppe zeb, riktigt snygg! Grattis till priset också! :) <!-- </EdIndex> --></div>
ZEb

Inlägg av ZEb »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
johanLP skrev:Såg din moppe zeb, riktigt snygg! Grattis till priset också! :)
Tack tack :) Jag såg nog din Mustang åxå, för det kryllade ju inte av röda Mustang cross där direkt, men jag såg en och det var säkert din :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Mustang "Mean´n´green" custom
Puch Dakota -69
Puch Alabama -75
Puch MotoCross -65
Victoria Vicky MS50 -54
Victoria FM38
Crescent raket 1149 -62
MonarPuch
Honda MT5
Crescent raket 1163
Vicky EM50 HPD
Fram-King -58 lr nåt?