johanLP skrev:Var där och kikade idag, bor i Borlänge så har ganska nära hem. Braxen, hade han en whiskeyflaska på pakethållaren idag? I sådana fall tror jag att jag såg honom
Många trevligt trimmade moppar på bänken idag.
Stämmer bra, men nu är det nog inte så mycket kvar i den flaskan Bänken är välbesökt.
Haha, såg förjäkla härligt ut! Riktigt festlig stämning.
Känner inte igen många av er, men ser ni en röd mustang cross sport så säg hej. Är 22 år och har svart huvtröja + ollonhjälm <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var man ju igång igen.. blev ju kanske nån öl för mycket igår man kom i säng på morgonkvisten..men är det mellsta så är det..
här rockas det på hos hallsta moppers..väss ser ju faktiskt en smula vässad ut..även ZEb och Braxen ger ju järnet...
gjorde ju gott med morgonfika..Hasse, Kalle och Bengt sitter å värmer upp för att köra kryzzet ...
monarscooten har plockats isär å stoppats in i bilen syns inte mycket av den nu..
kommer mer bilder så småning om.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det vart lite kortare tid än tänkt .frugan och jag åkte hem fredag kväll. trevlig till ställning. vi hade tture hos oss mest hela dan.tror han oxå var nöjd med dagen.vi kände att vi fick mycket bra respons på våra byggen.tyvärr tog varken vi eller tture några bilder.hoppas nån annan har gjort det. del-försäljningen gick över förväntan,men det är en hel del jobb när man släpat med sej såpass mycket som jag hade <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt kul var det , härligt väder och stämmning på torsdagen gav pannknack på fredagen
Träffat så många trevliga personer så det går inte ens att nämna, synd att man ska resa bort på Söndagen så det blev hemgång idag Lördag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hemgång även för mig i dag lördag. Trevlig tillställning och trevligt att träffa forumfålket.
Nicklas H blandade för mycket bensin i luften, så F 50 bluddrade, fick lite tips och sedan vart det bra.
Bromsbänken var en trevlig tillställning. 22 hp på 70 cc var högsta jag såg. Var skall det sluta.
En av mina 61 cc och 8,5 hp. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkar ha varit en kanonhelg! Var det inga uppträdande i kväll (lördag)? Verkar som att många åkte hem redan idag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för en kanontrevlig helg allihop som man träffat. Roger,Lasse, Hillbilly,Braxen å hela
Hallsta moppers. Väl mött i Ornäs nästa år <!-- </EdIndex> --></div>
johanLP skrev:Såg din moppe zeb, riktigt snygg! Grattis till priset också!
Tack tack Jag såg nog din Mustang åxå, för det kryllade ju inte av röda Mustang cross där direkt, men jag såg en och det var säkert din <!-- </EdIndex> --></div>