Mellstaträffen 2012

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Något Bitter gissar jag... :shaking shocked: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men han är trevlig men tystlåten när man träffar honom. Som natt och dag, det tycker jag är mycket märkligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Folk e sjuka :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Otroligt :shock: Suck :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara sååååå dåligt. Lååååång över gränsen av vad som är acceptabelt.
Jag ändrar också uppfattning. :no_no: ingen sådan tack. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men ändå var han med på gruppfotot :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:Bara sååååå dåligt. Lååååång över gränsen av vad som är acceptabelt.
Jag ändrar också uppfattning. :no_no: ingen sådan tack.
Tycker det är fler som borde ändra uppfattning för de flesta har inte hunnit se och läsa anledningarna till att han inte fick vara med på forumet längre. På grund av innehållen i inläggen har admin/moderator tagit bort dem snabbt. De som inte hann läsa innan de inläggen togs bort vet inte hur grovt och med hur lite "glimten i ögat" de inläggens karaktär hade. Sen om det är före eller efter några groggar så har man fortfarande ett ansvar och man blir inte omyndigförklarad eller fri från något bara för att man är dragen/berusad/drinkare.

Den uppfattningen de flesta har är nog när de träffat honom i person och då verkar det ju inte vara några som helst meningsskiljaktigheter om han han är en trevlig kille. Synd att vissa förändras så brutalt när de hamnar bakom en datorskärm. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Apollo48

Inlägg av Apollo48 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:mutt:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha dendär är ju så klockren biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska väl också recensera "Tompagubben" även om jag är en av dom som råkat ut för hans otidigheter, jag träffade honom långt före min medverkan i Forumet , och jag hade samma uppfattning som många har dvs "trevlig kille" jag köpte nämligen grejor av honom, så det håller jag helhjärtat med om att natt och dag är bra omdämme när det gäller mannen i fråga. :D <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen

Inlägg av volvomannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker ni är störtsköna jossan o mona :D <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

volvomannen skrev:Jag tycker ni är störtsköna jossan o mona :D
mistick_yes.gif slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad jag kan förstå så har ni betytt mycket för oss här på forumet, vi älskar er TACK för att ni finns slider_thankyou.gif KRAM <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Coolvette
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Coolvette »

Raketsport skrev:Hittade det här på facebook. herregud vad mogen kommentar cocos_acc.gif

Bild[/URL]

Trams i högsta grad, kommentaren tillhör en neandertalare...!
Det är i allafall mitt intryck utan att känna personen.

Låt honom mogna... <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

Raketsport skrev:Hittade det här på facebook. herregud vad mogen kommentar cocos_acc.gif

Bild

Tompa har nu verkligen visat att han inte hör hemma på forumet.. :twisted:
han uppför sig verkligen illa..ett mycket dumt och barnsligt påhopp på två av mina bästa vänner Mona och Jossan..tycker ju hellre att han ska beklaga det faktum att de blev sjuka presis den helg de sett fram emot att åka på mellstaträffen, de hade planerat detta en längre tid och dessutom hyrt släpvagnen oxå för att åka..sådant här vill man bara inte höra talas om :?

dessutom gillar jag ju inte att mitt foto finns ute på facebook heller eftersom jag själv ratat detta.. :x

angående det faktum att jag nu inte hade någon moped där berodde på sjukdom tjejerna rår difenetivt inte för detta det begriper nog de flesta.. :roll:
blev ju erbjuden av Caddylasse att låna en av hans fina dakotor,men den kvällen hade jag druckit öl så det var inte lämpligt att köra..hade säkert fått låna en moppe någonstans om jag frågat när kortegen gick, men valde att sitta kvar på campingen ..så det gick ingen som helst nöd på mig.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar