Mellstaträffen 2012
- SachsMekarn
- Lasse väss
- Forumsponsor
- SachsMekarn
- knilsknilsson
- Forumsponsor
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Den uppfattningen de flesta har är nog när de träffat honom i person och då verkar det ju inte vara några som helst meningsskiljaktigheter om han han är en trevlig kille. Synd att vissa förändras så brutalt när de hamnar bakom en datorskärm. <!-- </EdIndex> --></div>
Tycker det är fler som borde ändra uppfattning för de flesta har inte hunnit se och läsa anledningarna till att han inte fick vara med på forumet längre. På grund av innehållen i inläggen har admin/moderator tagit bort dem snabbt. De som inte hann läsa innan de inläggen togs bort vet inte hur grovt och med hur lite "glimten i ögat" de inläggens karaktär hade. Sen om det är före eller efter några groggar så har man fortfarande ett ansvar och man blir inte omyndigförklarad eller fri från något bara för att man är dragen/berusad/drinkare.pangerva skrev:Bara sååååå dåligt. Lååååång över gränsen av vad som är acceptabelt.
Jag ändrar också uppfattning.ingen sådan tack.
Den uppfattningen de flesta har är nog när de träffat honom i person och då verkar det ju inte vara några som helst meningsskiljaktigheter om han han är en trevlig kille. Synd att vissa förändras så brutalt när de hamnar bakom en datorskärm. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
- SachsMekarn
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska väl också recensera "Tompagubben" även om jag är en av dom som råkat ut för hans otidigheter, jag träffade honom långt före min medverkan i Forumet , och jag hade samma uppfattning som många har dvs "trevlig kille" jag köpte nämligen grejor av honom, så det håller jag helhjärtat med om att natt och dag är bra omdämme när det gäller mannen i fråga.
<!-- </EdIndex> --></div>

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
- Lasse väss
- Forumsponsor
Trams i högsta grad, kommentaren tillhör en neandertalare...!
Det är i allafall mitt intryck utan att känna personen.
Låt honom mogna... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Hittade det här på facebook. herregud vad mogen kommentar
[/URL]
Trams i högsta grad, kommentaren tillhör en neandertalare...!
Det är i allafall mitt intryck utan att känna personen.
Låt honom mogna... <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
Tompa har nu verkligen visat att han inte hör hemma på forumet..
han uppför sig verkligen illa..ett mycket dumt och barnsligt påhopp på två av mina bästa vänner Mona och Jossan..tycker ju hellre att han ska beklaga det faktum att de blev sjuka presis den helg de sett fram emot att åka på mellstaträffen, de hade planerat detta en längre tid och dessutom hyrt släpvagnen oxå för att åka..sådant här vill man bara inte höra talas om
dessutom gillar jag ju inte att mitt foto finns ute på facebook heller eftersom jag själv ratat detta..
angående det faktum att jag nu inte hade någon moped där berodde på sjukdom tjejerna rår difenetivt inte för detta det begriper nog de flesta..
blev ju erbjuden av Caddylasse att låna en av hans fina dakotor,men den kvällen hade jag druckit öl så det var inte lämpligt att köra..hade säkert fått låna en moppe någonstans om jag frågat när kortegen gick, men valde att sitta kvar på campingen ..så det gick ingen som helst nöd på mig..
<!-- </EdIndex> --></div>
Tompa har nu verkligen visat att han inte hör hemma på forumet..

han uppför sig verkligen illa..ett mycket dumt och barnsligt påhopp på två av mina bästa vänner Mona och Jossan..tycker ju hellre att han ska beklaga det faktum att de blev sjuka presis den helg de sett fram emot att åka på mellstaträffen, de hade planerat detta en längre tid och dessutom hyrt släpvagnen oxå för att åka..sådant här vill man bara inte höra talas om

dessutom gillar jag ju inte att mitt foto finns ute på facebook heller eftersom jag själv ratat detta..

angående det faktum att jag nu inte hade någon moped där berodde på sjukdom tjejerna rår difenetivt inte för detta det begriper nog de flesta..

blev ju erbjuden av Caddylasse att låna en av hans fina dakotor,men den kvällen hade jag druckit öl så det var inte lämpligt att köra..hade säkert fått låna en moppe någonstans om jag frågat när kortegen gick, men valde att sitta kvar på campingen ..så det gick ingen som helst nöd på mig..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...