Var det blinkers och batteribelysning på dom så man ville ha 12 volt för att det skulle stämma med komponenttillgång och ev. att tillgodose större effektbehov? <!-- </EdIndex> --></div>Johan Lat skrev:Jag kan skriva igen då, sitter på Norsjö flakmopeder och finns elscheman på http://shop.norsjo.com/sv/dokument
Tänd system 12V
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo blinkers var det iallafall. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alla brytartändningar jag hittar där är 6v.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
jag hittar bara brytarlösa 12v scheman på norsjösidan.Johan Lat skrev:Jag kan skriva igen då, sitter på Norsjö flakmopeder och finns elscheman på http://shop.norsjo.com/sv/dokument
alla brytartändningar jag hittar där är 6v.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man går på Norsjö Carrier 1187, 1197 så är det det första schemat, det var det jag använde när jag skulle få ihop mitt sånt system. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport