Vad har ni för värme i era garage?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan aldrig tro det, har hört dom prova i Smebacken , men han som prova sa att det smaka fan :!:
Just fan , glömde säga att man skulle tända eld på det och inte använda för invärtes bruk :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
sachs

Inlägg av sachs »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har vanliga el upvärmda radiatorer och har ca 15 grader på vintern <!-- </EdIndex> --></div>
börje

Inlägg av börje »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ström kommer aldrig upp i sitt rätta pris.. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Menar du att avregleringen är misslyckad :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag arbetar mig varm :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har "gratis" värme från pannrummet bredvid eller något dyrare om jag sätter på elementet. Blir det riktigt kallt så brukar jag köra med en liten värmefläkt också. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar