Hur många tänker gå på den här?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
blyfot
Forumsponsor

Hur många tänker gå på den här?

Inlägg av blyfot »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.sf.se/filmer/Breaking-dawn---del-2/

jag ska :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Fåd

Re: Hur många tänker gå på den här?

Inlägg av Fåd »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
varför? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ughla

Re: Hur många tänker gå på den här?

Inlägg av ughla »

Fåd skrev:
varför? :lol:
högst troligt tvingad av kärringen. jag blev tvingad att se de två första filmerna av min flickvän. under den tredje var jag tvungen att säga ifrån för det var något utav det jävligaste jag sett. gick ner i garaget och kollade på brorsans nyinskaffade moped istället. <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dom två första var ju bättre än den tredje som var en stor besvikelse, hoppas att la grande finale blir bättre, jag har läst böckerna och det finns ju förutsättningar för att det ska bli spännande.
Visst frugan behöver jag ju inte direkt dra med mig om man säger så men jag gillar dom åxå hahaha man e väl lite barnslig. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart jag ska! Bara för att jag läst böckerna!

Har nu på 1-2 månader läst mig igenom alla böckerna igen, för att friska upp minnet. Är just nu i 3:e boken, Eclipse. <!-- </EdIndex> --></div>
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

Rexxy skrev:Klart jag ska! Bara för att jag läst böckerna!

Har nu på 1-2 månader läst mig igenom alla böckerna igen, för att friska upp minnet. Är just nu i 3:e boken, Eclipse.
Jag har kollat trailern noga men nog ser det lite ut som dom lite missat Bella's speciella krafter i slutstriden, ska bli intressant att se hur de löst det, hoppas på en kanonfilm, får be att min dotter inte avslöjar för mycket nu ikväll när hon kommer hem från bion. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte gå och kolla på den på lördag, med tjejen och hennes lillebror. Dock är han bara 14 år, så vi får se om han kommer in! :shock:

Han ser ut att vara runt 16, så allt ska gå okej så länge dom inte ber om legitimation. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
ughla

Inlägg av ughla »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->man kanske skulle bjuda fru på bio så kanske man får ligga sen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NV 1127
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det nya James Bond filmen ni snackar om :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

Halvars skrev:Är det nya James Bond filmen ni snackar om :?:
Nej, inte skyfall?

Twilight! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

ughla skrev:man kanske skulle bjuda fru på bio så kanske man får ligga sen :wink:
Högst troligt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Kirre

Inlägg av Kirre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->usch <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Twilight-filmerna är absolut inget för mig :no_no: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körde filmen i onsdags, på premiärdagen. Eftersom jag även jobbar ideellt som biomaskinist, så får man ju se även det man aldrig skulle betala för själv. Twillight saga filmerna är väl inte direkt mitt förstahandsval, men måste säga att breaking down part 2 var klart sevärd. 3,5 flintamotorer av 5 möjliga :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen

Inlägg av volvomannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dottern är skitbesviken hon är 11 men får inte gå för någon brorduktig har bestämt att det ska vara 15 årgräns. Det hela blev ju inte bättre av att det på premiärvisningen var barn närvarande som var under 15! Blev ju lätt att förklara för henne att regler gäller inte om du är kändisunge. Fuck vad jag blir iriterad! <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
Skriv svar