högst troligt tvingad av kärringen. jag blev tvingad att se de två första filmerna av min flickvän. under den tredje var jag tvungen att säga ifrån för det var något utav det jävligaste jag sett. gick ner i garaget och kollade på brorsans nyinskaffade moped istället. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dom två första var ju bättre än den tredje som var en stor besvikelse, hoppas att la grande finale blir bättre, jag har läst böckerna och det finns ju förutsättningar för att det ska bli spännande.
Visst frugan behöver jag ju inte direkt dra med mig om man säger så men jag gillar dom åxå hahaha man e väl lite barnslig. <!-- </EdIndex> --></div>
Rexxy skrev:Klart jag ska! Bara för att jag läst böckerna!
Har nu på 1-2 månader läst mig igenom alla böckerna igen, för att friska upp minnet. Är just nu i 3:e boken, Eclipse.
Jag har kollat trailern noga men nog ser det lite ut som dom lite missat Bella's speciella krafter i slutstriden, ska bli intressant att se hur de löst det, hoppas på en kanonfilm, får be att min dotter inte avslöjar för mycket nu ikväll när hon kommer hem från bion. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte gå och kolla på den på lördag, med tjejen och hennes lillebror. Dock är han bara 14 år, så vi får se om han kommer in!
Han ser ut att vara runt 16, så allt ska gå okej så länge dom inte ber om legitimation. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körde filmen i onsdags, på premiärdagen. Eftersom jag även jobbar ideellt som biomaskinist, så får man ju se även det man aldrig skulle betala för själv. Twillight saga filmerna är väl inte direkt mitt förstahandsval, men måste säga att breaking down part 2 var klart sevärd. 3,5 flintamotorer av 5 möjliga <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dottern är skitbesviken hon är 11 men får inte gå för någon brorduktig har bestämt att det ska vara 15 årgräns. Det hela blev ju inte bättre av att det på premiärvisningen var barn närvarande som var under 15! Blev ju lätt att förklara för henne att regler gäller inte om du är kändisunge. Fuck vad jag blir iriterad! <!-- </EdIndex> --></div>