Jääävligt bra sagt pop!!!Pop skrev:respekt förtjänar man, inte får på grund av sin ålder.
Carl-Bertil Jonsson fick respekt å han hade bara hunnit komma till målbrottet

Det första stycket är så flummigt att man tror att du saknar förmåga att se saker objektivt, det vill säga från mer än din synvinkel.Pop skrev: jag bryr mig verkligen inte om någon har pengar och lägger dom på sin moped, gör man det är man antingen två saker, dum i huvudet och tror man kan göra sig en hacka, eller så gillar man genuint mopeder och vill bevara dom... och när man även tar in vissa människors beteende, så lutar det nog ändå att dom är dumma i huvudet, tyvärr...
respekt förtjänar man, inte får på grund av sin ålder.
Det första stycket är så flummigt att man tror att du saknar förmåga att se saker objektivt, det vill säga från mer än din synvinkel.Coolvette skrev:
skulle ja ha obegränsat med penningar så kan ja ju köpa vilka delar ja vill o lägga höga traderabud o vinnavad ja vill. men hur roligt e de? ne mkt av mopedintresset ägnas till sakletande som många gånger är halva nöjet! <!-- </EdIndex> --></div>60 cc skrev:Jag håller med. Att trycka ned andra och sprida skit det gör vissa mycket bra utanför den här forumet. En del beväpnade med järnrör. Tycker att det är kul om någon får fart på ett vrak. Och då är det inte så noga om just den ljusomkopplaren satt på den modellen eller inte. Jag är avundsjuk på dem med obegränsade resurser, men är de lyckliga egentligen? Och sedan går ju några över gränsen och får noja och ska ha alla Puchmodeller som tillverkats men i upphittat skick - ungefär som jag själv.
Håller med till 100%zappafan skrev:Hade inte tänkt skriva, men är inte den här tråden ett bra exempel av Göra en höna av en fjäder..![]()