<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns 3 typer av forum
1. Klubben för inbördes beundran, där man får skit direkt om man skulle uttrycka sig lite otydligt, en smula felaktigt och samtidigt inte tillhör den innersta kretsen.
2. Klubben där alla behandlas med någorlunda respekt och där intresset för att fritt dela med sig av både fram å motgång och få hjälp i alla lägen är det som leder.
3. Klubben för fjortisar, där den som har bäst ordförråd vinner diskussionen.
Hos oss här finns det väl lite av alla tycker jag.även
Dom som jag är minst imponerad av är dom som använder sin så kallade kunskap eller erfarenhet för att klanka ner på folk.
Tjena mittbena. Vill man inte gratis dela med sig så kan man hellre va tyst. Tyvärr så tjuter väl dessa mest högljudt genom sitt agerande. Särbehandling från den innersta kretsen kan lätt leda till utanförskap och ger en olustig eftersmak. Jag önskar att alla moppepojkar som hittar hit blir välkomnade med en öppen famn.
Jag är för ett fritt och öppet forum där alla får plats oavsett bakgund och förkunskaper. Själv har jag märkt att det roligaste som finns är att få dela med sig och lära andra, det brukar få till följd att man lär sig en hel del nytt själv. Jag vill aldrig bli fullärd, fy va tråket det skulle va, inga nya vinklar på saker å ting att upptäcka.
Avslutar med en klassiker
http://www.youtube.com/watch?v=Ge7ySLzJh_8 <!-- </EdIndex> --></div>