Klubben för inbördes beundran...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Halvars skrev:Mig är det synd om :notme:
Javisst är det synd om dej :oops :D Jävlar nu blir det inbördes beundran igen :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

zappafan skrev:Hade inte tänkt skriva, men är inte den här tråden ett bra exempel av Göra en höna av en fjäder.. staff_shutup9ou.gif :mrgreen:
Ja går inte det :?: :D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägg ner detta kommer alltid finnas dom som har mer av det ena än andra men det är inget att grina över bara spotta i nävarna och ge järnet <!-- </EdIndex> --></div>
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns 3 typer av forum
1. Klubben för inbördes beundran, där man får skit direkt om man skulle uttrycka sig lite otydligt, en smula felaktigt och samtidigt inte tillhör den innersta kretsen.
2. Klubben där alla behandlas med någorlunda respekt och där intresset för att fritt dela med sig av både fram å motgång och få hjälp i alla lägen är det som leder.
3. Klubben för fjortisar, där den som har bäst ordförråd vinner diskussionen.

Hos oss här finns det väl lite av alla tycker jag.även
Dom som jag är minst imponerad av är dom som använder sin så kallade kunskap eller erfarenhet för att klanka ner på folk.
Tjena mittbena. Vill man inte gratis dela med sig så kan man hellre va tyst. Tyvärr så tjuter väl dessa mest högljudt genom sitt agerande. Särbehandling från den innersta kretsen kan lätt leda till utanförskap och ger en olustig eftersmak. Jag önskar att alla moppepojkar som hittar hit blir välkomnade med en öppen famn.
Jag är för ett fritt och öppet forum där alla får plats oavsett bakgund och förkunskaper. Själv har jag märkt att det roligaste som finns är att få dela med sig och lära andra, det brukar få till följd att man lär sig en hel del nytt själv. Jag vill aldrig bli fullärd, fy va tråket det skulle va, inga nya vinklar på saker å ting att upptäcka.

Avslutar med en klassiker http://www.youtube.com/watch?v=Ge7ySLzJh_8 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

cobra karlsson skrev:Lägg ner detta kommer alltid finnas dom som har mer av det ena än andra men det är inget att grina över bara spotta i nävarna och ge järnet
Som jag sagt tidigare , visst är det så cobra, jag tycker också att man ska göra som du säger, ( lite inbördes beundran ) vi spottar i nävarna och stampar med klacken i golvet. :lol: vet du jag tror att den här tråden aldrig slutar, är nästan helt säker på detta :D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske blir en riktig ord orm :P :P <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.youtube.com/watch?v=2rqNJCAUxiA&feature=related :lol: :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
blyfot
Forumsponsor

Inlägg av blyfot »

mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer en till här då
http://www.youtube.com/watch?v=U26nYvbAmw0&feature=related
:D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JR Larry Hagman är död, RIP :respekt: <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gillar inte att låsa en tråd, men då den inte verkar få självdö på grund av nya inlägg, och ändå gått över till nån slags Offtopictråd tror jag det är bäst.

Frågor? Släng iväg ett PM till mig :)

/Magnus aka Amarace <!-- </EdIndex> --></div>
Låst