dr.novolette skrev:stöd å luftburk men inget kedjeskydd?
bra originalskick annars
det där är inte min , min är den som är lite högre upp

och min har stöd och luft burk

HVA41221 skrev:fredric_brodin
jag har inte lyckats se dina bilder på cornetten, jag gör nog nåt fel.
Men jag är helsåld på denna modellen, och jag har själv två.
Sysslar endast med Cornetter och äggmotorer,och har letat statistik
senaste åren, genom ramnummer och sånt. Jag har lokaliserat
103st Cornetter med bild, och jag vill gärna ha kontakt med dej.
Hör av dej e du snäll, direkt till min moppemejl:
huscorn61@hotmail.com
/thore
det funkade innan jag skulle rulla igång moppen , efter jag renoverat motorn alltså första gången jag ska ha igång den hära moppen ... ska titta när moppen kommer fram, just nu så står den längs inNiklasHögberg skrev:sitter det bra lameller i den?? linjerar stållamellerna så det inte kärvar??
finns visst nytt nu till äggmotorn. brattis har gott om delar. han har ständigt auktioner på tradera! <!-- </EdIndex> --></div>fredric_brodin skrev:det funkade innan jag skulle rulla igång moppen , efter jag renoverat motorn alltså första gången jag ska ha igång den hära moppen ... ska titta när moppen kommer fram, just nu så står den längs inNiklasHögberg skrev:sitter det bra lameller i den?? linjerar stållamellerna så det inte kärvar??, men vad jag har fattat så ska det vara svårt att kunna hitta lameller till ägg motorn?? eller är det samma som flintan.... dom passar ju men har inte vågat provat så de inte går sönder
okej får kolla detNiklasHögberg skrev:finns visst nytt nu till äggmotorn. brattis har gott om delar. han har ständigt auktioner på tradera!fredric_brodin skrev:det funkade innan jag skulle rulla igång moppen , efter jag renoverat motorn alltså första gången jag ska ha igång den hära moppen ... ska titta när moppen kommer fram, just nu så står den längs inNiklasHögberg skrev:sitter det bra lameller i den?? linjerar stållamellerna så det inte kärvar??, men vad jag har fattat så ska det vara svårt att kunna hitta lameller till ägg motorn?? eller är det samma som flintan.... dom passar ju men har inte vågat provat så de inte går sönder