så det jag har gjort på den nu är ny olja, ny kolv, ny sotningsats,
och det som jag ska göra i helgen är att sätta dit en ny tändkabel, sen bli det provstart, sen puts puts , lite bilder åt folket då

det satt inte något topplock på den när jag fick den, så satt dit det hära topplocket det är husqvarna och det passar med pakningen o allt men det ska ju vara ett runt men går det att köra med det hära ????

polerat lite

dom har klipp av tändkabeln

sitter ny tändplatta och svänghjul på den gissa om jag blev förvånad när jag skruva bort kåpan

som den ser ut just nu , vita däck sidor ska köpas snart..har skruvat bort luftfiltret så ni vet, det finns till moppen så har inte slarvat bort det

polerat men ska göras mer snart

nu har jag tagit bort tändplattan men tänkabeln sitter fast löd i en ögla på tändspolen går det att ta lödkoven och löda på öglan så det släpper och sätta dit en ny tändkabel ??

en liten bild som det står just nu

motorn renoverad med lager oljetätningar och nya packningar

motorn ihop plockad men kåperna sitter inte på en

denhära motorn ska inte sitta på den hela tiden, ska renovera ägg motorn med

som den står just nu och väntar på att motorn ska ditt men först så blir det en ordentlig tvätt

hejsan ...
det var ett tag sen jag upptaderade

men nu så har jag hittat en reservdels motor , som jag köpte på viksta marknaden så har tagit vevpartit och ska sätta det på min motor så ska byta lager och p-boxar i veckan om jag får tag i allt så blir det uppstart i helgen bilder kommer sen

det har inte blivit mycket gjort på moppen men nu är motorn ny renoverad och nytt vevparti men ska gänga om det när jag får tid.... är om gängning, dit med tändplatta, svänghjul sen ska det nog starta ..