<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt jobbat som vanligt!
Det är alltid detaljerna som gör det och på en gammelmoppe ska det vara spårskruv, tycker ser helt fel ut med Pozidrive eller Philips.
Sen tycker jag personligen DIN 85 är snyggare än den mer vanliga DIN 84 över lag men det spelar ju också roll var dom ska monteras.
P-plats.se skrev:Snyggt jobbat som vanligt!
Det är alltid detaljerna som gör det och på en gammelmoppe ska det vara spårskruv, tycker ser helt fel ut med Pozidrive eller Philips.
Sen tycker jag personligen DIN 85 är snyggare än den mer vanliga DIN 84 över lag men det spelar ju också roll var dom ska monteras.
fast det här är väl kullerskalle va ?
dIN84-85 är ju platta
dIN84-85 är ju platta
Hydra bottenlänk med smörjnippel till länkens bussning
Snart får jag ordna en ny kamera Men den utsirade "Ducati" ringen som kniper år styrstolpen ! Ser ut som en riktig vigselring
Grymt kul med detaljstudier på saker från förr för man la ner tid på så mycket onödigt...
...i alla fall tills nu när man saknar detta lilla extra!
kejsaren skrev:
dIN84-85 är ju platta
Mig veterligen så finns det ingen aktuell standard på den typen av kullrig skruv och jag har bara hittat tillverkare som gör den i UNC (UKS) och Whitworth (WKS).
Det snyggaste alternativet som är lätt att få tag i idag är enligt mig DIN 85. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Denna morgon har hittills bestått av kaffe, cigg, svinto, Rubbing och hårdvax,
men nu är jag klar med strålkastardelarna (Fab: Aprila) och även ljusomkopplarkåpan
Ska ner snart och börja montera prylarna, men nu lutar det år frukost först