Skoterett
Skoterett
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla. Ni som renoverat en Skoterett: Hur sitter Crescent/Monark märket på stora motorkåpan/bakskärmen fast? Och hur bar ni er åt för att få bort det gamla helt? För nya lär väl inte finnas att uppbringa....? <!-- </EdIndex> --></div>
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har för mig att det sitter små tappar gjutna i emblemet som sedan knackas platta på insidan av skärmen. Typ som en Nit.
Jag fick knacka av dom försiktigt, enda utvägen å få dit dom igen är väl o använda något jäkligt bra 2k epoxi lim antar jag. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag fick knacka av dom försiktigt, enda utvägen å få dit dom igen är väl o använda något jäkligt bra 2k epoxi lim antar jag. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hej. Ja så tror jag på min är också! Nu har jag inte kollat supernoga, det är ganska tjockt med underedsmassa på(...tror jag) så jag ser inga "piggar" där. Ska skrapa lite i helgen för att se.... <!-- </EdIndex> --></div>Raketsport skrev:Mina Skoteretter har limmade emblem utan piggar, inga hål i bakskärm för genomföring av tappar.
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo dom sitter kvar på. Ville inte börja bända på dom innan jag vet hur de sitter fast. <!-- </EdIndex> --></div>Raketsport skrev:Har du kvar emlemen? Om inte så ska det se hål utanpå skärmen karossen för embleminfästning med piggar.
Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69