Crescent F50 (Sadel)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du ändå är beredd att lägga lite slantar på kalaset så är väl tipset att vända dig till en duktig skräddare/sadelmakare. Det gäller ju egentligen bara att hitta någon som är kunnig i att arbeta med läder och trä i kombination.
http://www.sadelmakare.org/din-narmaste-sadelmakare/ <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.sadelmakare.org/din-narmaste-sadelmakare/ <!-- </EdIndex> --></div>
Puch Maxi ca 1990 (Piaggiotillverkad i Italien)
Piaggio Ciao ca 1980
Puch Magnum X Rough Rider
Piaggio Ciao ca 1980
Puch Magnum X Rough Rider
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo så kan man göra, har ju själv klätt ett antal lastbilshytter inkl stolar så det funkar... men sadelmakare syr rutorna och dessa är pressade/värmda och det fixar dom inte och dom som gör detr har ej samma form på rutorna. Förr eller senare så löser jag det <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Efter jättemycket mail åt höger & vänster så har jag fått ett litet napp... Norscand skall nu kolla upp med sin leverantör till Compakt sadeln om dom kan göra sadelklädsel med orginal rutmönster pressat samt även kompletta sadlar till den fantastiska modellen 1294 Crescent F50 då dom förstått att den ej går att få tag på i fint skick. Visst blir det bättre än den ribbade & släta som finns idag, jag skall då ha en sådan klädsel på min F50... Det gäller att som vanligt tjata för att få rätt folk att lyssna haha... Trevlig kväll på er
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det kommer ju att göra mcb 1256 ägarna glada oxå helt klart..
eftersom den sadelklädseln heller ej går att hitta med rätta mönstret <!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu får man fortsätta att ligga på dom så att dom tar tag i saken och får sin leverantör att snabbt ta fram både lös klädsel & kompletta sadlar till våra modeller... Har haft enorm mail kontakt med en som heter Mattias Eriksson på Norscand, men jag tror dom förstått vad jag menar
<!-- </EdIndex> --></div>

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->såhär såg det ut på min f-50gl

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
e-type-73 objekt