Fram med alla tips på hur man får loss dessa samt hur man lättast monterar för det verkar lite svårt det med.
För att inte bli idiotförklarade så kan jag förtydliga med att jag vet att det är olika sorlekar...

Det där är väll ändå en myt56:an skrev: Tryckluft mot bar hud är jättefarligt!!!
ja de funka för mig. hade en gasrulle som de satt ett ABC kungälv handtag på som ja bara va tvungen att få loss helt. så ja koka hela köret i en kastrull på spisen. sen på me arbetshandskar o vips va de loss. <!-- </EdIndex> --></div>HUSQVARNA SPORT skrev:Varmt vatten brukar funka även på handtag som suttit 50år.
Samma gör jag, blir lagom halkigt. Och avdunstar rätt fort efteråt, samtidigt som det "limmas" fast! <!-- </EdIndex> --></div>bryggaren skrev:montera handtagen läste jag en gång att man skulle ha bensin i innan, löser upp gummit/plasten lite lagom så att det halkar på lätt. Har gjort så några gånger, funkar bra tycker jag. Bensinen försvinner med tiden och handtaget fastnar därmed.
Nej, ingen myt. Luft i blodet = döden har jag lärt mig. Huden är inte 100% tät, ett litet sår ännu värre.disktant skrev:Det där är väll ändå en myt56:an skrev: Tryckluft mot bar hud är jättefarligt!!!
om man nu inte sätter munstycket direkt emot armvecket och trycker på med 50 bar
Jag borde i så fall vara stendöd, hur många gånger har man inte blåst sig ren med tryckluft56:an skrev: Tryckluft mot bar hud är jättefarligt!!!