Trampor Vs Inte trampor
Trampor Vs Inte trampor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad föredrar du? <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag röstade på trampor, men gillar båda alternativen egentligen. Varför, ja det är bekvämt främst på långturer. Jag kan ändra benpositionen efter tag vilket är kanon om man har problem med värk. Dessutom gör det mindre ont att trampstarta för mig så valet var ganska enkelt, men det är inte så roligt att åka off-road med trampmoppe
<!-- </EdIndex> --></div>

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kunde inte ha sagt det bättre självRaketsport skrev:Jag röstade på trampor, men gillar båda alternativen egentligen. Varför, ja det är bekvämt främst på långturer. Jag kan ändra benpositionen efter tag vilket är kanon om man har problem med värk. Dessutom gör det mindre ont att trampstarta för mig så valet var ganska enkelt, men det är inte så roligt att åka off-road med trampmoppe

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gillar båda delarna, hade bara tramp mopedrar som ung då jag fyllde 15 sista året som mopedrarna måste ha trampor. Men jag röstar faktiskt ändå utan trampor, fotbroms och växelfunktionerna blir faktiskt bättre med riktiga fotpinnar. Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hahaha alldeles rätt o rikitgt
P-plats.se skrev:Trampor har man på en cykel...
Det ska inte finnas någon risk att man får motion när man kör moppe!

Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sorry.... den frågan vill jag nog inte svara på..
tycker både trampmodellerna å de som har kickstart har charm på var sitt vis... 
körde ju min Rex crossline på sista rallyt i höstas...visst fick man hjälpa till ibland...men det är en del av charmen med moppeåkandet..håller oxå med Jossan angående möjligheten ätt få flytta fötterna ibland när man känner av värken..
men givetvis kul att trycka igång en moppe med kick oxå....så i den här frågan passar jag...

körde ju min Rex crossline på sista rallyt i höstas...visst fick man hjälpa till ibland...men det är en del av charmen med moppeåkandet..håller oxå med Jossan angående möjligheten ätt få flytta fötterna ibland när man känner av värken..

men givetvis kul att trycka igång en moppe med kick oxå....så i den här frågan passar jag...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Röstar för att vara utan trampor. Enda trampmopparna jag haft var en Hercules Prima 5 (Sachs 505 som ställde till högvis med problem), Och en Novolette 52-53 (som förvisso har sin charm, men det e inte min grej riktigt. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.