säger desamma då skall du va nöjd. flinta treväxlad e inte alls dumt. platsar nog fint i en scoterette så de kanske varvar lite mindre med mer fart? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Försöker surfa fram vilka bromsbackar jag ska ha till framhjulet på min skoterett. Men förstår inte vilka som ska passa.
Är det enklast att ta isär och kolla eller finns det någon som vet vad det ska vara för typ ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lånar tråden så jag slipper starta en ny om samma moppe.
Jag har en Skoterett -64 och har en liiiten fråga.
Har en nyckel till styrlåset som jag fick med av förra ägaren, han har själv aldrig använt styrlåset för han vet inte om nyckeln funkar till den.
Så om jag skulle ta och våga testa och det fuckar ur och nyckeln e inte den rätta. Hur fixar jag upp styrlåset då utan att förstöra hela hojjen eller kan man få ut pinnen innan och testa med nycken då och se vad som händer?? <!-- </EdIndex> --></div>
Jag tänkte också på fotokvaliteten. Helt otroligt om det är en tillfällighet, du har ju fått till det där speciella som fanns i dåtidens broschyrer och reklambilder. Skitsnyggt! <!-- </EdIndex> --></div>
Vad jag ser på min som går runt benskyddet är ikke orginal så det kanske e lite bling bling faktor. Men om det inte ska vara crome vilken färg skulle vara orginal då? Svart gummi kanske men crome fanns det mycke på fordon på den tiden.