<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
56:an skrev:Det är trist att det alltid ska komma experter med ny teknik som förstör det som var beprövat, enkelt och tillförlitligt. Och dom med sina argument har ju alltid rätt eftersom det kan visa på något bättre än det tidigare.
Men hur var det egentligen, är allt bättre i den senaste Volvon jämfört med Amazonen från sextiotalet?
Datorprogrammen växer hela tiden och fylls med både sånt som behövs och inte behövs. Jag som då inte har råd att hela tiden uppdatera mig med dator som klarar de allt större programmen och ändå måste ladda ner programmen blir då straffad med ett system som hela tiden fungerar allt sämre och sämre.
Jag vägrar och trotsar diktaturen.
Amazonen byts inte bort mot någon ny Volvo lika lite som det kommer Flash och Aladober min dator....
Förstår ärligt talat inte hur du menar?
PDF är ju ett format för att få en skrift till ett dokument som återger det korrekt och som förenklar t.ex en skrift på 30 sidor som då nästan blir bläddringsbart. PDF har ju funnits sedan början på 90-talet, alltså sedan gemene man började ha datorer hemma, så det är ju inget nytt påfund direkt.
Jag tror ju inte du använder en gammal 386:a när du surfar nu heller? Som nog kan jämföras med en Amazon i datorvärlden.
Du har nog snarare nån Pentium 4 variant ska jag tro, och då är du uppe i en 850 ungefär. Har du nyare är du uppe i V70 o uppåt.
Angående att uppgradera datorn, du kan ju köra det som fungerar på din dator, jag kör gamla datorer och har inga problem med t.ex Acrobat Reader.
Flash däremot håller jag med om, men det kommer att försvinna. Apple's Ipad t.ex stödjer ju inte det.
Men alla har vi olika åsikter
(sen kan man inte stoppa utvecklingen, än hur mycket bakåtsträvare man är, och jag är en bakåtsträvare i mycket

)
Förresten 56:an, skicka ett PM vad du har för dator (Processor, ramminne, hårddisk o.s.v. ) så kanske jag kan fixa lite bättre till dig

Till en mycket förmånlig kostnad kan jag lova. <!-- </EdIndex> --></div>