Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Solsidan

Inlägg av Solsidan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trollhättemoped med de fula stötfångarna! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
56:an skrev:Dom där gamla vattentornen gillar jag vi har ett sådant i Kalmar som är ombyggt till bostäder. :)
Det på bilden är ombyggt till fängelse...hmm...
Eller om det var fängelset de byggde om till vattentorn eller till bostäder kanske, eller hur det nu var...? :roll:

Här förvandlades vattentornet till ett motståndstorn i förra veckan, i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->motstånd till vad? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

56:an skrev:motstånd till vad?
Förklaringen till motståndet finns här:
http://www.svt.se/det-hande-har/se-program/del-4-141 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men nu jäklar, Hasse är vaken mitt i natten. Är det fest eller? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte en droppe. Min jävla reumatism jävlas med mig. Får nån blund emellanåt. Hela kroppen är full i värk.

Utom käften.Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

Hasse skrev:Inte en droppe. Min jävla reumatism jävlas med mig. Får nån blund emellanåt. Hela kroppen är full i värk.

Utom käften.Bild
För mig och kan vara samma för dig.
Knäckebröd, havergrynsgröt, griskött, grovt mjukt bröd. Det blir jag förstörd i lederna av. Salt förståss.
Det bildar syra i kroppen. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som reumatiker mår man oftast bättre om man avstår från sur mat eller mat som conrad sa, bildar syra.
det ska vara mycket basisk mat, jag har för mig att gurka är väldigt basisk <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Hasse skrev:Inte en droppe. Min jävla reumatism jävlas med mig. Får nån blund emellanåt. Hela kroppen är full i värk.

Utom käften.Bild
Ja du verka ju inte lida av övervikt iaf. =) själv har man konstaterad Artros i lederna , man känner sig 10-15 år äldre i lederna än resten av kroppen & bävar redan nu hur det kommer att kännas i framtiden...Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, de e mycke möjligt att de ni säger stämmer. Men jag vet iallafall att Kylablir jag dålig av. (Har 36 års erfarenhet av skiten) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Usch det är jobbigt att ha värk, men snart är våren och värmen här Hasse! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väldigt intressanta inlägg. Jag gillar heller inte kyla. Jag blir stel i kroppen och framförallt i benen där jag annars tidigare alltid varit så vig och rörlig. Allt sånt där känns som bakslag och att det går åt "fel håll". Jag är också den längre smalare sorten. Har varit 1,88 en gång men efter ett större antal tunga vedkorgar och annat skrot har jag säkert sjunkit ihop minst en halv decimeter. Ser jag en våg brukar jag ställa mig på den och då hajjar jag till när den oftast inte visar mer än drygt 70 kilo och då är kläder och skor på. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->& sen är Bild bra, å sen helst inga Bild alkoholhaltiga drycker... <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag blir sjuk av träning och ansträngning, enligt läkare så jobbar min kropp var dag lika mycket som vid ett maratonlopp oavsett om jag ligger i soffan eller inte. å ont gör det kan jag lova <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska man leva efter å pröva alla tips&råd jag har fått under åren så vore jag inlagd på mentalsjukhus sen länge. Det som funkar för en del behöver inte funka på alla.
Jag tror man får testa sig fram å känna vad som känns bäst. Men Värme är bra för mig. Men inte alls säkert att det är bra för alla.
Jag vet dom som gillar behandling med iskuddar!! Jag blir kraftigt justerad av det.

Nä, usch vilket tråkigt ämne vi kom in på nu. Åter till Moppesnack. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar