Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Eller om det var fängelset de byggde om till vattentorn eller till bostäder kanske, eller hur det nu var...?
Här förvandlades vattentornet till ett motståndstorn i förra veckan, i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
Det på bilden är ombyggt till fängelse...hmm...56:an skrev:Dom där gamla vattentornen gillar jag vi har ett sådant i Kalmar som är ombyggt till bostäder.
Eller om det var fängelset de byggde om till vattentorn eller till bostäder kanske, eller hur det nu var...?

Här förvandlades vattentornet till ett motståndstorn i förra veckan, i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.svt.se/det-hande-har/se-program/del-4-141 <!-- </EdIndex> --></div>
Förklaringen till motståndet finns här:56:an skrev:motstånd till vad?
http://www.svt.se/det-hande-har/se-program/del-4-141 <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
Knäckebröd, havergrynsgröt, griskött, grovt mjukt bröd. Det blir jag förstörd i lederna av. Salt förståss.
Det bildar syra i kroppen. <!-- </EdIndex> --></div>
För mig och kan vara samma för dig.Hasse skrev:Inte en droppe. Min jävla reumatism jävlas med mig. Får nån blund emellanåt. Hela kroppen är full i värk.
Utom käften.
Knäckebröd, havergrynsgröt, griskött, grovt mjukt bröd. Det blir jag förstörd i lederna av. Salt förståss.
Det bildar syra i kroppen. <!-- </EdIndex> --></div>
- zappafan
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Ja du verka ju inte lida av övervikt iaf. =) själv har man konstaterad Artros i lederna , man känner sig 10-15 år äldre i lederna än resten av kroppen & bävar redan nu hur det kommer att kännas i framtiden...Hasse skrev:Inte en droppe. Min jävla reumatism jävlas med mig. Får nån blund emellanåt. Hela kroppen är full i värk.
Utom käften.

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väldigt intressanta inlägg. Jag gillar heller inte kyla. Jag blir stel i kroppen och framförallt i benen där jag annars tidigare alltid varit så vig och rörlig. Allt sånt där känns som bakslag och att det går åt "fel håll". Jag är också den längre smalare sorten. Har varit 1,88 en gång men efter ett större antal tunga vedkorgar och annat skrot har jag säkert sjunkit ihop minst en halv decimeter. Ser jag en våg brukar jag ställa mig på den och då hajjar jag till när den oftast inte visar mer än drygt 70 kilo och då är kläder och skor på. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska man leva efter å pröva alla tips&råd jag har fått under åren så vore jag inlagd på mentalsjukhus sen länge. Det som funkar för en del behöver inte funka på alla.
Jag tror man får testa sig fram å känna vad som känns bäst. Men Värme är bra för mig. Men inte alls säkert att det är bra för alla.
Jag vet dom som gillar behandling med iskuddar!! Jag blir kraftigt justerad av det.
Nä, usch vilket tråkigt ämne vi kom in på nu. Åter till Moppesnack.
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag tror man får testa sig fram å känna vad som känns bäst. Men Värme är bra för mig. Men inte alls säkert att det är bra för alla.
Jag vet dom som gillar behandling med iskuddar!! Jag blir kraftigt justerad av det.
Nä, usch vilket tråkigt ämne vi kom in på nu. Åter till Moppesnack.