vet inte årsmodell men skulle gissa mellan -74-78:)
plocka av allt och borjade slipa ner lacken då jag märkte att den blivit omlackad någån gång,under gömde sig den bärnstensfärgade lacken:O
sry för dålig bildkvalité är mobilbilder:(

kolven satt fast i motorn när jag köpte den pga att det inte fanns ett tändstift i och den stått ungefär ett år

men det fixades ganska snabbt och motorn är igång och fungerar klanderfritt:)
har portat den till ca 7000rpm^^ har filat kolven,jackat och filat insug,avgas och spolportarna:)
efter att jag slipat hela ramen nästan helt PLÅTREN och sen fixat alla små ojämnheter så va det dax för grundfärg:)
vill ha allt ordentligt så ingen burkfärg ahar används här inte,hade tur med väder och vind och det blev bara en liten rinning som jag slipa bort och lacka om:)

en lackerare jag känner blandade till Volvos ocean blue som jag la ett par lager av och sen klarlack:)

det fick härda i 3 dagar pga mycket klarlack

nu är det hemmá och jag har börjat montera det lite smått:)
gillar inte originalbakskärmen såg jag modifierade framskärmen från en yamaha Fs1 till bakskärm och stötdämparna är också ifrån samma yamaha Fs1 då dom gammla var rosthögar bara

slutligt resultat:)
doch utan sadel då den väntas på att gläs om och på bilden är den väldig sketen då jag inte orkade vänta med att testköra den då jag inte hann sätta på framskärmen

sen gjorde jag en "effektljuddämpare" enligt pappas anvisningar då det var såna som han gjorde i sin moppeålder:P:)

det va de kommer kanske en film sen när jag fattat hur man lägger till det:P:)
kommentera friskt nu,gärna bra och dåliga omdömen:) <!-- </EdIndex> --></div>