<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Solklart fall att du ska gå tillbaka , klart att sånt inte är lätt eller kul när man kanske har svårt att argumentera för sin sak , men sånt ska aldrig få hända. Nästa vecka kanske det drabbar nån mer
Är det en sk hemmafixare eller "riktig" handlare som fixat renoveringen ? <!-- </EdIndex> --></div>
2 frågor...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hoppas det går vägen för dig!
Bara å hoppas att mecken vet vad han snackar om.
Är själv i lite samma situation, köpte moppe, tänkte väl att det var lite småfix med kabeldragning å wirar men mera har det blivit, nytt tändsystem, ny sadel, nytt styre, nya handtag, nytt bakhjul(hoppas mina renoverade bromsbelägg passar), nytt bakdrev, nytt framdrev, ny kedja å massa andra småsaker runt.
Sen får jag väl skylla mig själv för att det blivit ny cylle och fugge också men lite extra pulver vill man ha i uppförsbackarna
<!-- </EdIndex> --></div>
Bara å hoppas att mecken vet vad han snackar om.
Är själv i lite samma situation, köpte moppe, tänkte väl att det var lite småfix med kabeldragning å wirar men mera har det blivit, nytt tändsystem, ny sadel, nytt styre, nya handtag, nytt bakhjul(hoppas mina renoverade bromsbelägg passar), nytt bakdrev, nytt framdrev, ny kedja å massa andra småsaker runt.
Sen får jag väl skylla mig själv för att det blivit ny cylle och fugge också men lite extra pulver vill man ha i uppförsbackarna

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det en sk hemmafixare eller "riktig" handlare som fixat renoveringen ?[/quote]
Det är en mycket kompetent herre som reparerat den, han har sysslat/sysslar med Sachsmotorer (crosscyklar 4-5 växlade) i 35 år, och jag köpte min första cross av honom 1977. Jag tror faktiskt han vet vad han gör, men även de bästa kanske kan göra fel?
/Oldtimer <!-- </EdIndex> --></div>
Det är en mycket kompetent herre som reparerat den, han har sysslat/sysslar med Sachsmotorer (crosscyklar 4-5 växlade) i 35 år, och jag köpte min första cross av honom 1977. Jag tror faktiskt han vet vad han gör, men även de bästa kanske kan göra fel?
/Oldtimer <!-- </EdIndex> --></div>