<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ÅÅ det var en fin tank har lagt ett bud på den så får jag se om man får den kul att ha den komplett, men man kan använda den till en reserv tank om man är rädd för att den inte skulle få tillräckligt med olja så får man köra den gamla hedliga vanliga blanda hemma i källaren <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har eldat med ved sedan 1980 och hade lite fuldisel i tanken till min stålskuta jag hade.
Reana en ståldam på 15 m och 40 ton <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej jo vi eldar också bara med ved, men vi har några traktorer som går på diesel samt att vi har en stor skuta som ligger nere i viken med en tvåcylindrig Skandia i. <!-- </EdIndex> --></div>
klein skrev:Okej jo vi eldar också bara med ved, men vi har några traktorer som går på diesel samt att vi har en stor skuta som ligger nere i viken med en tvåcylindrig Skandia i.
intresant bilder( kanske skulle vara en annan tråd) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo kanske det skulle vara kan visa bilder på det någon dag vet inte riktigt hur man lägger upp bilder på det här forumet har inte varit medlem så länge <!-- </EdIndex> --></div>