Oljetank

Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en oljetank liggandes slider_anon.gif på 3 cubik , gratis :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ÅÅ det var en fin tank har lagt ett bud på den så får jag se om man får den kul att ha den komplett, men man kan använda den till en reserv tank om man är rädd för att den inte skulle få tillräckligt med olja :wink: så får man köra den gamla hedliga vanliga blanda hemma i källaren 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kanske ska börja blanda i tanken:) <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jag har en oljetank liggandes slider_anon.gif på 3 cubik , gratis :wink:
Aj aj aj, du vill slippa sanera :lol:
och kanske till och med slippa "upphuggningskostnader" staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är den full då för i så fall tar jag den gärna :D :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

klein skrev:Är den full då för i så fall tar jag den gärna :D :drewl:
En kubik bra och ha disel :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->okej tänkte det var eldnings olja i den :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->undrar vad det är för skillnad på disel och eldningsolja, mer än färgämnen :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hhahahah :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har eldat med ved sedan 1980 och hade lite fuldisel i tanken till min stålskuta jag hade.
Reana en ståldam på 15 m och 40 ton <!-- </EdIndex> --></div>
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej jo vi eldar också bara med ved, men vi har några traktorer som går på diesel samt att vi har en stor skuta som ligger nere i viken med en tvåcylindrig Skandia i. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

klein skrev:Okej jo vi eldar också bara med ved, men vi har några traktorer som går på diesel samt att vi har en stor skuta som ligger nere i viken med en tvåcylindrig Skandia i.
intresant bilder( kanske skulle vara en annan tråd) <!-- </EdIndex> --></div>
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo kanske det skulle vara kan visa bilder på det någon dag vet inte riktigt hur man lägger upp bilder på det här forumet har inte varit medlem så länge <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det hjälpar jag dig med om du kommer till mig med ett usb minne med bilder Klein!!! <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
klein

Inlägg av klein »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo det kan jag göra eller så kommer du tilll mig och hjälper mig att göra det .... oregonian_mornincoffee.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar