Hör av dig om du har något till salu eller har kompetens och vilja att byta vevstake/lager åt mig

Japp, det är pressat. Att få isär och ihop grejerna igen är nog minsta problemet. Det svåra är att balansera vevpartiet efteråtNiklasHögberg skrev:de e pressade saker va??c har fundering på o skaffa ett slitet parti o testa med pressen här på jobbet om de går att trycka isär de hela.
Tyvärr bor jag inte i närheten, annars hade en kompis haft möjlighet...han gör som så att han pressar ihop det, och sen är det ju mätklocka som gäller <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Japp, det är pressat. Att få isär och ihop grejerna igen är nog minsta problemet. Det svåra är att balansera vevpartiet efteråtNiklasHögberg skrev:de e pressade saker va??c har fundering på o skaffa ett slitet parti o testa med pressen här på jobbet om de går att trycka isär de hela.Tappen för vevstaken är ju rund så det gäller att man vet vad man gör. Jims mekarhörna har haft en guide till detta nån gång vet jag. Nån anordning med plåtprofiler och mätklockor....
Finns det någon i Öviksområdet som kan renovera vevpartier, någon som vet?