1250 cs
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla på raketsports hemsida
http://www.raketsport.com/lasarnas_crescenter.htm
och sen får du nog ringa och lägga ett äckligt högt bud...
Otroligt sällan man ser nån sån till salu <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.raketsport.com/lasarnas_crescenter.htm
och sen får du nog ringa och lägga ett äckligt högt bud...
Otroligt sällan man ser nån sån till salu <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lagt ut en början till en 
http://www.tradera.com/NOS-Signalhorn-24446-Tuta-till-en-Crescent-1250-CS-auktion_105013926 <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.tradera.com/NOS-Signalhorn-24446-Tuta-till-en-Crescent-1250-CS-auktion_105013926 <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->cool? japp! ball? jajjemän men snygg ähh det vette fan.. ser ju ut som en förväxt grabbcykel!! Vet inte riktigt men en chopper brukar ju ha fetare bakhjul å mindre diam än framhjulet ..
Dessutom djävulusiskt dyr att renovera (reservdelspriser) Å sen bör man inte vara längre än 165cm för att det inte ska se ut som om man har klämt ut den ur arslet. jag har sett en hyffsat korpulent gubbe susa omkring på en å säger bara iiinte snyggt alls såg ut som om han klämt ner sin lekamen i ett skruvstäd ryggstödet var pall mot ryggen å styret mot magen (jag avundsjuk?? näää
) <!-- </EdIndex> --></div>
Dessutom djävulusiskt dyr att renovera (reservdelspriser) Å sen bör man inte vara längre än 165cm för att det inte ska se ut som om man har klämt ut den ur arslet. jag har sett en hyffsat korpulent gubbe susa omkring på en å säger bara iiinte snyggt alls såg ut som om han klämt ner sin lekamen i ett skruvstäd ryggstödet var pall mot ryggen å styret mot magen (jag avundsjuk?? näää

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Ett bra argument för att sälja dom modellerna vidare till oss med andra orddr.novolette skrev: Å sen bör man inte vara längre än 165cm för att det inte ska se ut som om man har klämt ut den ur arslet. jag har sett en hyffsat korpulent gubbe susa omkring på en å säger bara iiinte snyggt alls såg ut som om han klämt ner sin lekamen i ett skruvstäd ryggstödet var pall mot ryggen å styret mot magen (jag avundsjuk?? näää)

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jajamen visst skulle man vilja ha en, tycker ändå att den är riktigt kult..
än om det är som doktorn säger det här med att man är en smula rund numera så det skulle nog inte vara nån vacker syn med piloten på mopeden..
men det hindrar ju inte habegäret
den skulle då varit en vacker prydnad
men det är nog svårt att hitta en sådan maskin, får nöja mig med att åka till hörnefors när man vill kika på en haschmoppe...

![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nja du kan åka till Uppsala å kika på 1 färdig och 1 under långsam renovering också, fast det är ju lite längre att åka förståsRaketaren skrev: den skulle då varit en vacker prydnadmen det är nog svårt att hitta en sådan maskin, får nöja mig med att åka till hörnefors när man vill kika på en haschmoppe...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: