1250 cs

barr3

1250 cs

Inlägg av barr3 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej undrar om någon har en 1250 cs <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla på raketsports hemsida
http://www.raketsport.com/lasarnas_crescenter.htm
och sen får du nog ringa och lägga ett äckligt högt bud...

Otroligt sällan man ser nån sån till salu <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hittar du en sån till rätt pris e de bara att köpa. de finns ej många levande såna kvar. de e otroligt snygga. bara o slå till om du har en på g. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp, Vi håller på att renovera en 1250cs och sedan blir det renovering av en 1250-1 cs.

Jag känner till 20-25st 1250 mopeder i landet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lagt ut en början till en :lol:

http://www.tradera.com/NOS-Signalhorn-24446-Tuta-till-en-Crescent-1250-CS-auktion_105013926 <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->cool? japp! ball? jajjemän men snygg ähh det vette fan.. ser ju ut som en förväxt grabbcykel!! Vet inte riktigt men en chopper brukar ju ha fetare bakhjul å mindre diam än framhjulet ..
Dessutom djävulusiskt dyr att renovera (reservdelspriser) Å sen bör man inte vara längre än 165cm för att det inte ska se ut som om man har klämt ut den ur arslet. jag har sett en hyffsat korpulent gubbe susa omkring på en å säger bara iiinte snyggt alls såg ut som om han klämt ner sin lekamen i ett skruvstäd ryggstödet var pall mot ryggen å styret mot magen (jag avundsjuk?? näää :oops: ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev: Å sen bör man inte vara längre än 165cm för att det inte ska se ut som om man har klämt ut den ur arslet. jag har sett en hyffsat korpulent gubbe susa omkring på en å säger bara iiinte snyggt alls såg ut som om han klämt ner sin lekamen i ett skruvstäd ryggstödet var pall mot ryggen å styret mot magen (jag avundsjuk?? näää :oops: )
Ett bra argument för att sälja dom modellerna vidare till oss med andra ord :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->visste du inte att jag är 163 å smäcker som en gasell :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif på gränsen till dvärg altså :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man får ju lära sig något nytt varje dag :lol: .. Så det finns lite sug efter en 1250 i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jajamen visst skulle man vilja ha en, tycker ändå att den är riktigt kult.. :) än om det är som doktorn säger det här med att man är en smula rund numera så det skulle nog inte vara nån vacker syn med piloten på mopeden.. :wink: men det hindrar ju inte habegäret staff_36-1 den skulle då varit en vacker prydnad staff_36-1 men det är nog svårt att hitta en sådan maskin, får nöja mig med att åka till hörnefors när man vill kika på en haschmoppe... :bananas: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara vi kommer igång med renoveringen så ska du få köra den också!
Du kan ju testa 1250-1 när som helst. Fruktansvärt obekväm att köra med de felaktiga bakdämparna... Slår flisor ur svanskotan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Raketaren skrev: den skulle då varit en vacker prydnad staff_36-1 men det är nog svårt att hitta en sådan maskin, får nöja mig med att åka till hörnefors när man vill kika på en haschmoppe... :bananas:
Nja du kan åka till Uppsala å kika på 1 färdig och 1 under långsam renovering också, fast det är ju lite längre att åka förstås slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det samma ägare på dom eller? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Raketsport skrev:Är det samma ägare på dom eller?
Japp, det är han som tillverkade fästet till bakljuset du fick i falun
Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar