Vad planerar ni att renovera/fixa under vintern?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->amazonkombin gick inte av för hackor mistick_yes.gif
synd bara på bågen i , ska vara säten <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amstaff_Loco skrev:Hej på er är ny här, och även nybliven ägare till en roulette lyx, jag är 27 år och tjejen 28, när hon fyllde 26 så hitta jag och köpte tillbaka hennes florida som hon hade när hon var 15.. så nu i vinter skall det mest "frächas" up inför våren så får vi göra en mer omfattande genomsyn till senhösten. Roligt att man hitta hit till liksinnade Mvh Mathias & Maria!

Bild

Bild
Fin Roulette! Är de dessutom tre-växlad så har du en raritet!
PS. Montera kopplingsvajer rätt, den ska sitta åt andra hållet om du förstår. Gäller även växelvajern.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp 3-växlad :D
Kan tyvärr inte så mycket om Rouletterna men med ett stort intresse och en hel del läsande så skall man väl bli klok påt nån gång,

Så här sitter den idag, har nu plockat ner hela moppen i stort sätt, men den skall inte sitta som den gör nu då eller????
Tack skall du ha för kommentarerna föresten Mvh Mathias

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej, se min bild så förstår du. Den ska inte nöta mot cylindern. Inte ska du väl förstöra den fina patinan på en så fin moped vid renoveringen? :( <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oki nu fattar jag vad du menade, den ser allt bättre ut på bilden än vad den är när man synar den, jag står här hemma nu i vårt tilltänkta sovrum som tjejen vill börja göra iordning, men det fungerar nu mera som "verkstad" då det är för kallt ute i den befintliga byggnaden, men vi får ju vara tillsammans medans jag pular med moppen iallafall :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns såna tjejer??? Var rädd om henne... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehehe ja hon e en riktigt bra tjej, sen tycker hon väl att det är bättre jag är där än på köksbordet :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar