Inte lika fin som din 66a ,men blev en helt okej bruksmoppe . Är den orenoverad ?
Köra ikapp kan vi göra v32 för då blir det en tur till Gotland ifs tror jag inte att frugan tycker det är okej att jag lastar med moppen
Den är tyvärr omlackad för många år sedan, bilden ljuger lite
om skicket, men den är i alla fall komplett.
Kan du inte säga att du ska sälja moppen på Gotland,
man brukar bli populär när man ska sälja något
VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
Perfekt bruksskick ni har på era Dakotor. Själv så grejar jag lite med min -67. Har nyss kapat bort ett skärmslut pga att dom hade svetsat dit ett från en nyare Dakota men nu ska det dit ett nytt och rätt modell.Tänkte att det kunde vara värt att lägga ner lite jobb på den då det är matching number på den.
Svartsjö skrev:Matchning numbers jisses det är ju en Pissh och ingen HemiCuda cab
skillnaden är att en matching numbers puch törs man använda. det gör man väl inte med en matching numbers HEMI.
för er som inte känner till begreppet matching numbers så innebär det att alla detaljer på bilen ska överenstämma med sifferkoderna på "byygordern" building sheet som man stoppade in i nåt skrymsle på bilen när sista inredningsdelarna sattes på plats. samt i förekommande fall chassi, motor, växellåda, och bakaxel ska ha samma nr.
PUCH-60 skrev:
Kan du inte säga att du ska sälja moppen på Gotland,
man brukar bli populär när man ska sälja något
Den iden var inte så dum , men tror tyvärr inte hon går på den att jag ska sälja nån moped då det hör till ovanligheterna
Det ser lovande ut de där Mange ...... lite fler bilder på projektet