<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skärmarna är redan lackade, planerar att lacka dom om dom inte är fina under. original pakethållaren är så stor ju, ska ha någon liten om jag ska ha nån <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har set moppen i verkligheten, jag tycker den har ett tufft utseende, med den där korta bakskärmen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska lägga till att det inte så kul att köra med det när det är snöslask däremot, ryggen var inte så ren efter, kommer bara ha dom andra skärmarna på vintern troligen. om det inte ser skitbra ut vill säga <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aldrig kul att ta in moppen i hallen och se värsta oljeläckan innan man brer kvällsmackan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fläktkylda motorer kan man använda som snöslunga om man behöver
Fläktkyld är inte den snyggaste motorn men man får köpa det man hittar, den här hade ju en bra cylinder som är perfekt för mig <!-- </EdIndex> --></div>