Yamaha yz80cc

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Humbug

Yamaha yz80cc

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena, bytte min monkey mot en yza.

Vad är värdet på:

Cylinder+topp
Förgasare och insug+membran
krök
Elsystem

eller motorn komplett?

Jag har ingen erfarenhet av att bygga om motorer, så kommer def, bli slaktad och såld åt alla håll och kanter..

Är någon intresserad så är de bara o höra av sig. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gammelcrossdelar är inte heta :( det är så mkt strul med att det skiljer nåt djävulskt mellan varje årsmodell. Jag hoppas att det inte var en original monkey (Honda) som du bytte bort :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->500 bjuder jag för motorn komplett :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:gammelcrossdelar är inte heta :( det är så mkt strul med att det skiljer nåt djävulskt mellan varje årsmodell. Jag hoppas att det inte var en original monkey (Honda) som du bytte bort :roll:
Nej Nej, det var en kopia, lifan motor.... <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

Braxmatte skrev:500 bjuder jag för motorn komplett :oops:
Nä grisar kan flyga, helvetet fryser till is (på god väg), kor klättrar i träd, och du kan köra moped upp och ner så kanske! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->e ju inga pengar i en sån motor så 500 va ett e´vettigt bud tycker jag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
G-son

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det den varianten som är enkel att montera på DT50MX borde den ha ett hyfsat värde komplett. (Gudarna ska veta att den mopedmotorn inte är värd att trimma ordentligt! :roll: ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Humbug skrev:
Braxmatte skrev:500 bjuder jag för motorn komplett :oops:
Nä grisar kan flyga, helvetet fryser till is (på god väg), kor klättrar i träd, och du kan köra moped upp och ner så kanske! :lol:
Jaha bara det blir lite moppeväder så ska jag fixa ett kort när jag åker upp och ned
Bild

En bild ljuger väl aldrig <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snyggt jobbat braxmatte. haha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skit i de då. ursäkta att MAN FINNS. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Humbug skrev:Skit i de då. ursäkta att MAN FINNS.
Förlåt men det är väl iallafall du som bestämmer priset
Jag talade ju om vad jag ville betala och jag kunde inte låta bli att skoja lite över ditt svar :hide:
Lagg ut dina grejor här

http://italia50cc.forum24.se/italia50cc-forum-2.html&sid=5b73d6b067fc203db7c38f72ea595af0
Så blir dom nog sålda <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
peezee
Kontakt:

Inlägg av peezee »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blir lättare om du skriver ungefär vad du vill ha! Om du tycker att 500:- är ett skambud så vad vill du ha? 3000:-? Lägg ut den på tradera så får du den både värderad och såld! :P Lycka till!!! <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej är intresserad av motorn pga att cylindern är perfekt till zundapptrim hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar