Precis, numera är det alltid utrustning i dom.pangerva skrev:Kameraskåpen är inte tomma bara för att det inte blixtrar.
Inte så värst märkvärdig kamera eller objektiv heller.

/ P
Precis, numera är det alltid utrustning i dom.pangerva skrev:Kameraskåpen är inte tomma bara för att det inte blixtrar.
Ser ut som om någon har kört för nära diket...Patrik skrev:Precis, numera är det alltid utrustning i dom.
/ P
Näe, LögnareHynboholm skrev:Är folk som håller hastighetsbegränsningen jäkla amatörer??
Denna kamerastolpen hade muttrarna råkat skruva upp sig för de låg bredvid på marken..Frolzon skrev:Ser ut som om någon har kört för nära diket...Patrik skrev:Precis, numera är det alltid utrustning i dom.
/ P![]()
http://www.kamerabild.se/nyheter/700-ni ... artsyndare
http://www.trafikjuristen.se/rattsfall/ ... smal9.html
Kanske har varit nåt nattligt race på OK-rakan, även kallad Gasa-remsan...Patrik skrev:Denna kamerastolpen hade muttrarna råkat skruva upp sig för de låg bredvid på marken..
E45 på väg in mot OK-rakan.
/ P
Raketsport skrev:Patrik skrev:råkat skruva upp sig.
/ P
billykid skrev:Jo har ett facit = 2st bot. Åkte mot Falun, åkte 114 på 90km = fick 2800 kr i böter 2008. Blev tagen av en mobil trafipax.
Blev tag på en hemresa från Gbg.....öste på för att komma hem. Missade en kamera...visste ej om det var 70,80 väg.
Bromsade in ....så farten visste jag ej. Foto var ej 100% säkert enligt mig gav ca. 10km över 1500kr i bot.
Senast tog jag nog mitt personliga då jag åkte hem snabbare med min HVG Polar 300....än med bra bilen. Från Stöllet hem utför.....
Åkte jag 137km.....bilen fram för vill öka avståndet.....kom ifatt...jag blinka för omkörning med husvagn....heher ...
har aldrig fått fortkörningsböter ännu varken på 30,40,50,60,70,80,90,100 eller 110-sträckor.men,så kör jag pluggat på vägen i trafiken.zappafan skrev:Säcken skrev:Hade du då Nimis med dig bak på släpet lär du åka för överlass oxå.....