Styrstång

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
StockholmsFnasse
Inlägg: 10
Blev medlem: 14 sep 2008, 23:00

Inlägg av StockholmsFnasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska alltså ha den fläktkylda? Är den mindre? Känns ju fel att dunka dit en cylle som är till för fläkt? Eller? Moppe är jag total nybörjaare på.

Ja. distanser vore ju smutt. <!-- </EdIndex> --></div>
StockholmsFnasse
Inlägg: 10
Blev medlem: 14 sep 2008, 23:00

Inlägg av StockholmsFnasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mindre kylflänsar bör ju per automatik innebära att det kyls sämre... <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1472
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det går ju att kapa ner flänsarna till rätt mått, har kapat en stor fartvindskyld till lilla fläkt kyld och funkar bra. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag måste be lite om ursäkt ..
jag trodde givetvis det handlade om en fläktkyld motor <!-- </EdIndex> --></div>
StockholmsFnasse
Inlägg: 10
Blev medlem: 14 sep 2008, 23:00

Inlägg av StockholmsFnasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pratade med Mopedfantasterna & killen där sa att den lilla (fläktkylda) cyllen skulle funka men att han ändå skulle ha satsat på den stora (vindfartskylda) cyllen & sen slipat lite på den om den tar i/ligger för nära. Det fanns en kille i hans hemstad som körde med stora cyllen utan problem. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar